KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.26. 09:56 KN_2013

A dínók szerelmese

Címkék: interjú rólunk kecskemét újságírás mókus people team kecskenewsás tábori élet peopleteam pauletti dorka kn 2013 popova vera

Pauletti-Bordy Dorottya, a tábor leggyermekdedebb húszéves mókusa tegnap délután sikongatva és ugrálva fogadta a hírt, hogy vele szeretnénk interjút csinálni. Dorka az ELTE földtudomány-geológia szakára jár és mellette egy játszóházban dolgozik.

dorka_2.jpg

Milyen érzés volt először mókusnak lenni?

Igazából már akkor is mókus akartam lenni, amikor még tizenhárom évesen táborozóként jöttem! Nagyon jó érzés, imádok gyerekekkel foglalkozni.

Akkor ezek szerint táborozóként is részt vettél a táborban?

Igen, 2006 és 2009 között minden évben jöttem. Nagyon szerettem fotózni, és a People Team táborában tanultam meg az alapoktól kezdve szinte mindent.

Mi szeretnél lenni, ha elvégezted az egyetemet?

Kiskoromban vadászpilóta akartam lenni, de mivel az egyik fogamban tömés van, soha nem válhat valóra az álmom. Élvezem az utazást, így egy világutazói állásnak örülnék.

Mit kedvelsz?

Nagyon szeretem a dínókat és a frissen nyírt fű illatát. Enni is nagyon szeretek, bár most nem tudnék példát mondani arra, hogy mi a kedvenc ételem. Az olvasás is egy a kedvenc hobbijaim közül, a legkedvesebb könyvem a Zabhegyező. Imádok kávét inni, azon kívül általában vizet iszom. Mindig is szerettem volna háziállatot, de mivel egy harmadik emeleti lakásban lakok, nem volt rá lehetőségem, így maradtak a bogaraim.

Szabadidődben mit szoktál csinálni?

Nagyon szeretek fotózni, főzni és csillagokat nézni. Sokszor kimegyünk a barátaimmal a Sas-hegyre éjszaka, és tanulmányozzuk az égitesteket. Miután hazamegyek, sokszor fáradt vagyok, ezért gyorsan összedobok valamit. A kedvenc gyorsan elkészíthető ételem a fűszervajas-fokhagymás párolt zöldbab.

Mesélnél egy kicsit a magánéletedről és a tábor férfikínálatáról?

Már belebonyolódtam a szerelmi szálakba, olyan sok dolog történt az évek alatt. A jelenlegi férjem Bedő Dani, előtte Kuncival voltam házas, de nem működött a kémia közöttünk.

Jelenleg kit tartasz a legvonzóbb férfinak a táborban?

Mondanám, hogy a Bedő Danit, de ő mindig megfeledkezik a házasságunkról, ezért azt mondanám, hogy Wolfot. Valljuk be, elég jó teste van.

Milyen a viszonyod Borzassal?

Elég szeszélyes a viszonyunk. Olyan, mintha a Niagara-vízesés elé gátat próbálnánk építeni.

Végül, milyen üzenetet küldenél a mai fiatalságnak?

Viszlát és kösz a halakat!

Popova Vera

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr935427193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása