KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.08.08. 19:00 KN_2013

A sporttanár Amerikában

Címkék: interjú Amerika New York Balu Németi Liza

Táboroztatni Kecskeméten, majdnem verekedni egy metróban New York-ban. 

balu.jpg



Mióta vagy PT-s?

'93- ban kezdtem itt még táborozóként, 18 évesen voltam utoljára, majd kihagytam három évet. Aterral véletlenül összefutottam és visszahívott, akkor informatika tanárnak. És azóta itt vagyok.

És mióta vagy sporttanár?

Három-négy éve vagyok sporttanár, előtte öt évig voltam informatika tanár.

Miért váltottál?

Véletlen volt igazából, negyedik turnusra hívtak vissza, de nem volt elég gyerek informatikára és Aterrel megbeszéltük, hogy akkor miattam nem küldenek haza senkit, én pedig akkor nem jövök vissza. Csakhogy utolsó pillanatba rengeteg gyerek jelentkezett sportra, és Ater visszahívott még aznap, hogy nem akarok-e arra jönni?

Mesélj kicsit magadról! Sokat utazol?

Igen, általában sport, munka vagy csak szimplán az utazás kedvéért. Nagyon sok felé jártam már.

Hallottam, hogy voltál kint New Yorkban. Milyen okból mentél ki?

A Sony Music-nak dolgozom szoftver fejlesztőként, nekik mentem ki dolgozni szakmai tanácsadóként három hónapra.

Merre fele laktál?

Legelső hónapban New Jerseyben laktam, az utolsó két hónapban meg Bronxban. Manhattan-ben a Central Parktól két utcára dolgoztam.

Gondolom voltak jó és rossz részek, mesélj a kalandjaidról!

Hát, például vicces dolog, de a metróban nincs térerő. Így, ha valahová elindultam és megbeszéltem egy találkozót, és másfél órát metróztam, akkor mindig csak akkor láttam, ha mondjuk lemondta az illető a találkozót vagy írt, hogy késik, amikor már odaértem a találkozó helyszínére...

Volt valami nagyon emlékezetes dolog?

Elkapott a Sandy-hurrikán, de mivel egy jobb környéken laktam, dombos helyen, így nekem nem lett semmi bajom. Meg egyszer majdnem összeverekedtem egy fekete sráccal.

Ez, hogy történt?

Reggel bementem dolgozni, a metrók tömve voltak, épphogy beszálltam, az egyik ajtón valaki nekifutásból belökött és neki estem a srácnak. Bocsánatot kértem de nem igazán érdekelte, elkezdett kötözködni, hogy miért fogdosom? Három megállón keresztül szúrós szemekkel méregetett, majd amikor leszállt felé biccentettem, hogy mi van? Erre vissza pattant és kérdőre vont, hogy miért mosolygok rá? Meg mit képzelek magamról? Leraktam a sporttáskámat de nem akartam balhét, ha külföldiként sérülést okozok neki, akkor engem rúgtak volna ki páros lábbal.

Értem! És amikor kimentél, akkor mit gondoltál?

Vegyes érzésekkel mentem ki, de mivel már előtte is tervezgettem, hogy személyes okokból kimegyek, így örültem neki.

Németi Liza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr415453341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása