KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.24. 09:52 KN_2013

Kényszermókusok

Címkék: interjú rólunk kecskemét újságírás mókus people team kecskenewsás tábori élet peopleteam kn 2013 szűcs soma

Ha bárki is gondolkozott már azon, hogy a barátaival hajnalig dumáljon egy szobában, az feltétlen olvassa el ezt a cikket! (Ha nem, akkor is!)

Interjút készítettem két rosszcsont gyermekkel, Juhász Nándival és Mészáros Nándival, akik egy ideig kismókusként működtek. (Nem önszántukból.)

kényszermók.jpg

Én: Mi volt a bűnötök?

J.N: Hajnali fél 5-ig beszélgettünk 4 haverommal az egyik szobában.

Én: Hogyan vették észre, hogy nem a saját szobátokban vagytok? Csak nem hangosak voltatok?

M.N: Dave barátunk mondott egy nagyon vicces történetet, és már nem bírtuk tovább visszatartani a röhögést. Olyan hangosan nevettünk, hogy még a Hangárból is feljöttek páran, mert ott is lehetett hallani.

Én: Ki az a Dave?

M.N: Dave egy nagyon humoros fazon. Neki vannak talán a legjobb beszólásai, de sajnos már hazament.

Én: Ki volt az első, aki benyitott hozzátok, és mi volt a reakciója?

J.N: Vali volt. Benyitott és azt kérdezte, „hát itt meg mi van”.

M.N: Elvileg videót vágtak, de ezt én nem hiszem el. Ki az az elvetemült, aki fél 5-kor vág? (nevet)

Én: Végül mi is lett pontosan a büntetésetek?

M.N: Délben meg kellett jelennünk a Hangárban. Kaptunk egy-egy kötényt, ami nekem kimondottan tetszett. Aztán pedig össze kellett szednünk a használt tányérokat egy gurulós asztallal, ez volt a legjobb része az egész büntetésnek.

Én: De ha ez volt a legjobb része, akkor mi volt a legrosszabb?

J.N: Amikor a Swimming pool-ban (uszodában) mosogattunk.

M.N: Ezzel én is egyet értek, habár én az elejét még bírtam valahogy, nem úgy mint Juhász barátom.

Én: Kérlek részletezzétek mit takar a Swimming pool név.

J.M: Ezt a mosogatást ne úgy képzeld el, mint ahogy anyu otthon szokott, ez annál sokkal borzasztóbb. Itt slaggal mosogatunk, így minden és mindenki vizes. (Főleg ha Csirkés Chris „véletlenül” lelocsol) És a legrosszabb az egészben, hogy mindenhol kajamaradék van.

Szűcs Soma

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr45422603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása