KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.23. 19:58 KN_2013

Bemutatkozik a szerkesztőség, megint!

Címkék: galántai csilla galántai eszter mészáros nándor acsády áron oláh luca kádár bence mihócza viktória szabó dóri szűcs zsolt popova vera hégely eszter szűcs soma

Tisztelettel jelentkezik a 2013-as évi People Team tábor 2. turnusának újságíró csapata!

Szűcs Zsolt

kepatmeretezes_hu_DSC_4479.JPG

A nevem Zsolti, és tizenhat éves vagyok. Általában nyitott vagyok az új dolgokra, sok mindenben szeretem magam kipróbálni. Az érdeklődési köröm is elég sokszínű, foglalkoztat a média, zene, fotózás. Néha sportolok is. Van egy kutyusom, akivel mindennél jobban megértjük egymást. Erre azt is mondhatnátok, hogy bizarr, de azt hiszem a „cuki” jobban definiálja a kapcsolatunkat. A hangulatom nagyon gyorsan változik, de azért megszokható. Az újságírást először próbálom ki, annak ellenére, hogy már régóta terveztem. Remélem, tetszenek majd a cikkeim.

Popova Vera

kepatmeretezes_hu_DSC_4486.JPG

A teljes nevem Popova Georgieva Vera, 15 éves vagyok, és a Karinthy Frigyes Gimnáziumba járok. 1998.07.07-én születtem Görögországban.
Miután megszülettem – csak négy hónapig laktunk ott – Magyarországra költöztünk három évre. Ezek után Bulgáriába költöztünk 5 évre, oda jártam óvodába és általános iskola első és második osztályába. Anyanyelvi szinten beszélek bolgárul, a szüleim is bolgárok. Harmadik osztályos voltam, amikor visszaköltöztünk Magyarországra, és mivel egyáltalán nem beszéltem magyarul, nagyon nehéz volt megtanulni a nyelvet, de szerintem most már elég jól megy.
Szeretek utazni, minden évben, karácsonykor külföldre utazunk, nyáron pedig meglátogatjuk a nagymamámat Bulgáriában. Van egy testvérem, akit Martinnak hívnak és 18 éves. Jövőre egyetemre megy, ami nagyon nehéz lesz, mert mindig ő segített mindenben, amit nem értettem, és mivel a Harvardra szeretne bekerülni, nem tud majd olyan sokszor meglátogatni, de azért remélem nem felejt el. Van egy macskám és egy kutyám, akik nagyon aktívak és mindig játszani akarnak. A legjobb barátomat Zsoltinak hívják. Először negyedikben találkoztunk, amikor iskolát váltottam.
2 évig teniszeztem kiskoromban, utána 8 évig versenyszerűen úsztam, de egészségügyi okok miatt abba kellett hagynom, ezért másfél éve újrakezdtem a teniszt. Nagyon szeretek sportolni, a szabadban lenni, beszélgetni, várost nézni, olvasni, zenét hallgatni, fotózni, filmeket nézni, főzni, zongorázni, és szeretek új dolgokat kipróbálni.
Felnőttként közgazdász akarok lenni, vagy ha nem az, biztos, hogy olyan munkát választok, ahol mindig van mit csinálni, és nem unatkozok közben.

Galántai Csilla

kepatmeretezes_hu_DSC_4488.JPG

Csilla vagyok, csak és kizárólag. A Csilluskázást, meg Csicsikézést kerüljük, ha lehet, sőt az összes többi óvodás becenevet is. Igazi pesti vagyok, már kemény egy éve lakom ott és még mindig képes vagyok eltévedni a négyeshatos vonalán. Van egy nagyon cuki nővérkém, akivel állandóan összekevernek, pedig esküszöm, annyira tényleg nem hasonlítunk (ezért amúgy harapok, úgyhogy a becézgetés mellett szintén mellőzzétek, legyetek szívesek). Már hatodszorra vagyok ( Aztaaaa, tényleg? Az nagyon sok!!!) itt. Bár nem hinnétek el, de azért járok ennyi év után is vissza, mert szeretek itt lenni. Szeretem a zenét, meg a barátaimmal lenni (jó sablonos, tudom, de hát így van). És imádok enni, de tényleg! Nem olyan kamusan, mint akik megesznek két szelet pizzát és azt mondják, hogy „hú de tele vagyok”, hanem tényleg rengeteget eszem, amikor már mindenki jól lakott, én még a desszertből repetázom. És nem túl gusztusosan, méghozzá. Szóval bármikor szívesen látok valakit, aki meghívna egy jó melegszendvicsre!

Acsády-Pongyor Áron

kepatmeretezes_hu_DSC_4493.JPG

A nevem Acsády-Pongyor Áron, ami kimondottan bonyolult. Én sem vagyok egyszerű. Médiaszakos suliba járok, és allergiás (vagy csak érzékeny?) vagyok az almára. A sárgadinnyét, a görögdinnyét és a sárgabelű görögdinnyét ellenben szeretem. Ez a hetedik évem a PT-ben, és immáron harmadszorra szagolhatom Borzas hónaljszagát, grandiózus szárnyai alatt. Voltam Depeche Mode koncerten, de a tökfőzelék nem jó. Tehetségem vokális is, hónapok óta borzolja a felkészületlen kedélyeket Seggemen című ByeAlex paródiánk, melyet zseniális ismerőseimmel alkottunk és adtunk elő. Van egy zenekarkezdeményem, melyben dob nélkül, két szóló és egy basszgitárra üvöltök (Caesar's Bread a nevünk, ha híresek és jóképűek leszünk hallgassatok minket derekasan). Kedvelem továbbá a Nestea-s üvegben fagyasztott vizet, és tudok altfurulyázni, ami olyan mint a szoprán csak másfélszer akkora. Nem félreérteni!

Szabó Dóri

kepatmeretezes_hu_DSC_4497.JPG

Dóri vagyok, 16 éves, idén ez már a második hetem újságíráson. Budapesten élek, két testvérem van, imádok olvasni, és most már írni is. Alapvetően társasági ember vagyok, szeretek új embereket megismerni, szeretem, ha nyüzsgés van körülöttem, de sokszor értékelem azt is, ha egyedül vagyok otthon, olvasok, vagy sorozatot nézek.

Sok minden érdekel, de sokkal inkább humános vagyok, mint reálos. Most kezdem a tízediket az ELTE Trefort Gyakorlóiskolában, amit alapvetően szeretek is, meg nem is, attól függ, milyen a hangulatom. A későbbiekben gyerekekkel szeretnék foglalkozni, de még érdekel a lakberendezés és a szervezés is.

Szűcs Soma

kepatmeretezes_hu_DSC_4502.JPG

Szevasztok! Szűcs Bence Soma vagyok. Mindenki, aki egy kicsit is ismer, az Somának szólít. Azért, mert. Nagyon szeretek főzni, sokáig szakács szerettem volna lenni, de most már egy kicsit megingott a bizodalmam. Szerintem az élet egyik legjobb dolga az evés, szóval imádok enni és etetni. Kedvenc ételem nem valami bonyolult külföldi étel, hanem a Hortobágyi húsos palacsinta. Ezen kívül kedvelem még az állatokat simogatni, és enni is. Szabadidőmben a haverokkal lógok vagy Playsation3-zok. Kedvenc játékom az AssassinCreed3 és a Battlefield3. Gitározom, nagyon kezdő szinten. Imádom az embereket. És rengeteget beszélek.

Hát ez lennék én. Szevasztok!ű

Galántai Eszter

20130725_152141.jpg

Sziasztok!

17 lettem júniusban, és ez a hatodik évem PT -táborozóként. Nincs nyár People Team nélkül! Szeretnék majd mókusként is visszatérni ide. Másodszorra vagyok újságíráson, előtte sok mást is kipróbáltam. Már egy éve lakom Budapesten, és ennyi idő kellett, hogy beleszeressek. Nem tudnám elképzelni az életemet egy nyugodt, csendes kisvárosban, ahol semmi sem történik.

Van egy húgom, aki itt van, és egy kutyám, aki sajnos nincs. Szeretek nyelveket tanulni, és új embereket megismerni. Később mindenképpen valami ilyesmivel szeretnék foglalkozni.

Kádár Bence

kepatmeretezes_hu_DSC_4504.JPG

Sziasztok!

Kádár Bence vagyok, 15 éves, és Solymáron élek. Most megyek tízedikbe a Xántusba.

Igazából amit érdemes tudni rólam az az, hogy zene nélkül nem tudok élni, hobbiból sokat fotózok és imádom a filmeket (főleg Tarantino). Nagyon sokat szoktam olvasni, főleg krimiket, és néha órákig vagyok képes az xbox-ot nyúzni.

Követek minden hírt, ami az Apple-vel kapcsolatos, apám szerint megszállott vagyok. Ez a második évem és összesen a harmadik hetem a PéTében. Évközben a Xantusban tanulok csodás osztályommal (ha... 'tanulok') és már kilencedik éve teniszezem. Néha biciklizek is. Amit imádok, az az utazás: minél többször, minél többet, mindig máshova.

Rendszeresen nézek neten híreket (index.hu), de bulvárt csak velveten olvasok. Mindig várom a szombat estét, mert év közben Hollywood Hírügynökség van, nyáron pedig mindig valami program.

És szeretem a PeopleTeam-et. „Süti, kacsa, király!”

Oláh Luca

kepatmeretezes_hu_DSC_4510.JPG

Halihó megint!

Immáron második hete szaporítom a KECSKENEWSÁS szerkesztőségének létszámát, és el kell, hogy mondjam, remekül érzem magam. A nevem változatlan, Oláh Luca vagyok, és (most már) imádok írni. Bármiről, bárkiről, erről, arról, Rólad, vagy esetleg Rólatok. Igyekszem napról-napra javítani az eddig meglévő tudásom, és próbálom saját irományaimon keresztül átadni, milyen is vagyok én valójában. Puszi-pacsi (de főleg a második) mindenkinek! Jó olvasgatást!

Mihócza Viktória

kepatmeretezes_hu_DSC_4500.JPG

Viki vagyok, Budapesten élek a XVIII. kerületben. Szeretek olvasni, rajzolni, énekelni (bár azt nem tudok), egyedül flashmobolni, de nem zavar, ha többen vagyunk. Imádom a kecskéket, a bandás pólókat, a hógömböket. Van egy hatalmas Maine Coon macskám, Sátánka, ami egy találó név neki, teljesen fedi a viselkedését. Imádom a zenét, nem telik el egy nap sem, hogy ne hallgassak egy picit. Általában punkot, vagy poppunkot hallgatok, szóval nem nagyon tudom, milyenek a mai zenék. Most is zenére írom a bemutatkozásom... Most vagyok harmadik éve PT-ben. Ebben az évben már második hete újságíráson. Tavaly és azelőtt is fotón voltam, az első turnusban úgy döntöttem, hogy filmezésre megyek, de nem oda mentem és most újságot írok. Meglepő, mivel sosem gondoltam volna, hogy írni fogok a People Team szerkesztőségében, de itt vagyok, és nagyon tetszik.

Mészáros Nándor

kepatmeretezes_hu_DSC_4490.JPG

Hogy ki vagyok? Ez egy elég nehéz és bonyolult kérdés. Egy budapesti srác vagyok, aki a második kerületben nőtt fel, egyházi iskolába járok, és nem sokszor voltam nehéz helyzetben. Alsóban sok helyről (iskola, edzés) kiközösítettek, de a hosszú úton eddig megpróbáltam javítani a hibáimat, ez részben sikerült is, mert mostanra nagyon sok igaz barátom lett.

Alapjában véve könnyen barátkozós típus vagyok, szeretek társaságban lenni, új embereket megismerni. A People Team ezért mondhatni a kedvenc táborom, mert itt biztos, hogy minden évben sok új baráttal gyarapodok. Ez nem csak egy tábor, ez számomra A Tábor. Ha valami bajom van mindig zenét hallgatok, hangulatomtól függően. De sokszor szoktam hallgatni, gyakorlatilag majdnem minden nap.

Egy hete, hogy újságot írok, és nagyon tetszik. Borzast nagyon bírom, meg mindenkit. Kicsit sok a feladat, meg szerintem ki kéne menni a szabadba is néha, nem pedig egy teremben ülni 4 órát. De ettől függetlenül szeretem. 

Hégely Eszter

kepatmeretezes_hu_DSC_4496.JPG

Újságírásra jelentkeztem. Szeretek írni, mert mindig lenyugtat, ezzel vezetem le feszültséget. 2-3 oldalas történeteket szoktam kitalálni. Szeretek furulyázni, rajzolni és mozogni, szinte bármilyen formában. Két tesóm van, akiket annyira, de annyira szeretek, hogy néha legszívesebben lecsapnám őket! De vannak ritka pillanatok, amikor nagy az egyetértés. Ez a nyugis állapot maximum negyed órán át tart. Először vagyok a PT-ben, de nagyon tetszik, mert jók a programok.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr115421816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása