KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.21. 16:17 KN_2013

Potter és én

Címkék: vélemény kecskemét újságírás elmélkedés people team kecskenewsás peopleteam kn 2013 faránki dani

Harry Potter meghatározó személy volt az életemben. Habár nem létezik, mégis sokat segített nekem nehéz helyzetekben, és példaképként is tekinthetek rá, mert megmutatta, hogy egy névtelen kisgyerek is válhat a társadalom egyik leghíresebb emberévé.

FD_együttnöttemfelharrypotterrel_0718.jpg

Nagyon fontos tudnivaló, hogy először nehéz elmerülni a könyvben. Én fél éven keresztül próbálkoztam vele, mire sikerült elkezdenem az első kötetet. Az izgalmakkal teli könyv nagyon boldoggá tett, hiszen megszerettette velem az olvasást. Szerintem ez az egyik legfontosabb könyv a Harry Potterek közül, hiszen ebben a részben ismerkedünk meg a karakterekkel, akik végigkísérik az embert a teljes sorozaton. Mikor elkezdtem a második kötetet, azt vettem észre, hogy mindjárt a végén vagyok. A harmadik könyv tele van izgalmakkal és csavarokkal. Nekem ez a kedvencem, főleg Sirius Black miatt. Azt ajánlom mindannyiótoknak, hogy olvassátok el a könyveket is, mert annak, aki vizuális típus, százszor többet nyújt, mint a film. A negyedik rész humorral és félelemmel van megfűszerezve. Ez főleg annak köszönhető, hogy Voldemort hús-vér „ember”-ként jelenik meg. Ennél a résznél tűnik ki a legjobban, hogy a könyv jobb a filmnél. A rendező egy csomó jelenetet kihagyott, amik nélkül a film egy kicsit összekapottnak tűnhet. A hatodik rész igazából előkészíti a hetedik részt. Dumbledore halálán kívül nem igazán történik semmi. A hetedik rész a legizgalmasabb, mert itt dől el, milyen jövő vár a három főszereplőre.

Ezeket a könyveket minden korosztálynak ajánlanám. J. K. Rowlingnak köszönhető, hogy több generáció megszerette az olvasást.

Faránki Dani

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr735417390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása