KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.27. 23:00 KN_2013

Nagykanállal Barni

Címkék: interjú fotózás tanár barni lederer lia

Barni egy nagyon érdekes ember, és most még többet megtudhatunk róla.

LL_0727_kep.jpg

KecskeNEWSás: Mikor kerültél a PT-be?

Barni: 2010-ben.

KN: És hogyan?

B: Kedvek Vera hívott, hogy nekem ez megfelelő lenne.

KN: Mióta foglalkozol fotózással?

B: Ez jó kérdés. Komolyabban 4 éve.

KN: A táboron kívül mit csinálsz?

B: Fotográfiát és grafikát tanulok. Ezzel kapcsolatos munkákat is vállalok. Imádom a gyerekeket.

KN: Hol tanulod a fotográfiát és a grafikát?

B: Július 24-én derült ki, hogy felvettek a Kaposvári Egyetem fotós szakára.

KN: Mi indított el a fotózás irányába?

B: Otthon voltam 3 hónapon keresztül, és a kezembe került egy gép. Vizsgálgattam, hogy működik. Eleinte csak a fotográfia technikájával foglalkoztam. A sebességet, a blendét és a mélységélességet tanulmányoztam. Aztán, miután elmentem a Práterbe (művészeti iskola – a szerk.), a művészet indított bennem alkotás iránti vágyat.

KN: Melyik korosztályt szoktad tanítani?

B: Általában kicsikkel foglalkozom.

KN: Szeretsz velük dolgozni?

B: Nehéz, de azért én leginkább arra törekszem, hogy új látásmódot tanuljanak meg tőlem, ami nem normál látásmód, hanem a fotográfián belül is egyféle látásmód. Hogy lássák az alakzatokat, a színeket a világban. Az anyagoknak az egymáshoz való viszonyulását.

KN: Jövőre is itt leszel?

B: Nem tudom. Lehet, hogy pont akkor lesz az esküvőm.

KN: Kisebb korodban mi akartál lenni?

B: Legkisebb koromban, amikor 4 éves lehettem, akkor a kukásautó hátulján akartam állni.

KN: Van valami hobbid?

B: Sportolni szeretek, sokat biciklizem.

KN: Van háziállatod?

B: Van egy kutyám, Dongónak hívják. Ő egy németjuhász-rottweiler keverék.

KN: Szoktad fotózni?

B: Néhanapján.

KN: Szeretsz mosolyogni?

B: Igen, csak nagyon fárasztó.

Lederer Lia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr394681841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása