KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.19. 12:54 KN_2013

Párharc!

Címkék: programok kázmér anti csabi people team peopleteam stücki tornyossy szabolcs Atis tűzshow

A tegnap esti programokat remélhetőleg mindenki élvezte. Mindenkinek (ezáltal nekem is) biztosan megvan a saját véleménye arról, hogy mi volt a jó és a rossz. Én ezt le is írom most nektek.719_szabiestiprg.jpeg

Irány a focipálya, mivel itt kezdődött tegnap este a csapatverseny, ahol a csapatoknak egymás ellen kellett versengeniük. A csoportos ováció és tábortánc után pedig irány az első állomás, ez esetben nekem a kosárpálya. Szerintem ötletes feladat volt, mikor a vonalon kellett vezetnünk egymást, tetszett is. Ezután jött a focipálya jobb térfele, ahol fogócskáznunk kellett. Én nem tudtam, de aki részt vett benne, minden bizonnyal élvezte. Ami pedig a következő állomást illeti: Maf volt, és a tönk. Itt valami olyan titkosírást kellett volna kibogoznunk, ami számunkra lehetetlen feladat volt, mivel Maf nem teljesen magyarázta el a feladatot. (Ez nem is igaz, sikerrel megfejtették :) – Maf) Nem is kell mondanom: eléggé utáltam. Ezután az utolsó megmaradt helyszínre kellett mennünk: a focipálya bal oldalára. Itt kettőnknek egy labdát kellett a homlokaink között tartanunk. Nem fogok hazudni: én halálra untam magam.

Végül elérkezett az est fináléja (a játékok terén), mikor is oszlopokba állva kellett kendőket gyűjtenünk. Ez már sokkal jobb volt, egész mókás.

Mint utóbb kiderült, az este még nem ért véget. A szokásos tűzshow következett. Nekem nem ez az első évem itt, és sokszor láttam már a műsort. Nekem már nem volt olyan érdekes, mint másnak. Viszont kettő dolog így is nagyon tetszett benne: az egyik Attila volt, mivel ő teljesen új ebben, még soha nem láttam, a másik pedig a harcmezőn lándzsákkal vívott harc. Ezek az újítások remekek voltak, és a show alatt fellépő néhány technikai problémát is jól oldották meg. Összesítve: a tegnap este egész jónak volt mondható.

Tornyossy Szabolcs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr94665928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása