KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.08.02. 09:03 KN_2013

Puha talpakon surran – interjú Macsekkel

Címkék: interjú macsek táborvezető szabó attila people team peopleteam újságíró tábor kn 2013

Ki ő, mit csinál? Interjút készítettünk Macsekkal; ha szeretnél róla többet megtudni, akkor olvass utána!

macsek_1.jpg

– Szóval, mit is dolgozol itt a táborban? 

– Nagyon sokban segítem Bogi munkáját, és én vagyok a raktári felelős is.

–  Hogy kerültél ide, a PT-be?

– 2000-ben egy tábor közvetítő irodában ajánlották, hogy angol nyelvi tábornak milyen jó lenne a PT, négy évig táborozó voltam, és hát itt ragadtam.

– Mit szeretsz a PT-ben?

– Szabadság, egy kis külön világ egy hónapig, és ez remek.

– Év közben mit csinálsz?

– Most diplomáztam történészként, meg tibeti nyelvismerőként, és ősztől jön a munkakeresés, de bizakodó vagyok, hogy találok valamit.

– Mit akarsz dolgozni?

– Nagyon szeretnék emberekkel foglalkozni, a történelemmel, és talán tanítanék is.

– Van-e valamilyen hobbid?

– Nagyon szeretek olvasni, ezen kívül pedig túrázni a hegyekben.

– Hogyan lettél Macsek?

– Úgy, hogy egy számítógépes játékban ez volt a nevem. 

Szabó Attila

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr455439477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása