KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.16. 16:37 KN_2013

Jótestvéri iszony, avagy milyen az élet egy teljesen őrült, de imádnivaló testvérrel

Címkék: galántai csilla galántai eszter tesód jön

Nagyon fura, hogy a húgom (Csilla: gondolom, nem kell bemutatnom, előző héten is az újságírócsapatot boldogította) itt van velem a táborban. Alapjában véve egyáltalán nem fura, hiszen még egy jó testvérpárhoz képest is sokat vagyunk együtt. Ennek nemcsak a közös barátok, a közös iskola, hanem a közös érdeklődés is az oka. Nagyon sok mindenben hasonlítunk.

Szerintem külsőre nem kifejezetten, de ezt valószínűleg csak kívülállóként tudnám megállapítani, hiszen én nem látom magam reálisan. Igazából őt sem, hiszen ő nekem annyira természetes, mint a levegő, amit belélegzek. Mindig mindenhol ott van: olyan, mint egy barátnő, csak éppen nem áll fent a veszélye annak, hogy összeveszünk, és mondjuk soha többet nem beszélünk. Elég nehéz lenne kivitelezni akár csak egy hetet is világfájdalmas megbántottál megbántottalak én nem kérek bocsánatot akkor én sem hangulatban.

Sokan szokták kérdezni, hogy szoktuk-e veszekedni, hiszen annyira jól megvagyunk. Ó, nem, ugyan! Soha. De ha esetleg mégis, akkor a lehető leghülyébb dolgokon. Valamiért elég nehezen viseli, ha elviszem a cuccait, és esetleg néha – de tényleg csak néha – elfelejtem visszavinni, és neki kell megkeresnie abban a gyönyörű rendben, amit otthon a szobámban tartok. Azt azért hozzá kell tennem, hogy lány létemre rémesen rendetlen vagyok, és kissé szétszórt is, szóval ha rend van a szobámban, úgy érzem magam, mintha karácsony lenne. Akkor ugyanis kitakarítom a szobámat, és jó testvérhez méltóan visszaviszem Csillának az elvett dolgait. Na ugye, hogy jó nővér vagyok? 

Galántai Eszter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr274660182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása