KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.09. 23:05 KN_2013

Tábori srácok

Címkék: szerelem kecskemét fiúk people team tábori élet peopleteam habuda laura

A lányok számára a legérdekesebb és „legfontosabb” témát kaptam meg mint feladat. A tábori férfifelhozatalról írok a saját, illetve mások benyomása és ízlése szerint. Mikor megérkeztem a táborba, számomra ez a világ még nagyon új volt…

0709_laura.jpg

Barátnőmmel érkeztem ide, ahol két srác fogadott minket, hogy vigyék a csomagjainkat. Kedves gesztus volt tőlük, és nagyon tetszett, hogy még a kezünkből is kikapták táskáikat. Mikor beléptünk a táborba, nagyon hangulatos zene fogadott minket, és persze azonnal pásztázni kezdtük szemünkkel a fiúkat. Vannak egészen kicsik, nagyobbak és mókusok. Elmentünk a regisztrációra, és ott rengeteg helyes srác ült, szerencsére a legtöbbjük korunkbeli volt. Visszafele a szobánkba sétálva megláttuk azt a fiút, aki rögtön elvarázsolt minket, ugyanis nagyon hasonlít az egyik londoni „sztárra”, Harry Stylesra a One Direction nevű bandából. Az illető becses neve Bendegúz…

Itt, a táborban délelőtt különböző foglalkozásokra lehet jelentkezni; én először fotózásra írattam be magam. Beléptem a terembe, és az ottani mókusoknak kifejezetten „művészi” kinézetük volt, ahogy a bent lévő srácoknak is. Bevallom, ez nekem nem minden esetben tetszik: van, akinek jól áll, de van, akinek egyáltalán nem. Beszélgettem a szobatársammal, és megvitattuk, hogy én is átjönnék ide újságírásra, mert ez mégiscsak sokkal jobban tetszik. A mókusok/tanárok, illetve a korombeli srácok szempontjából ez nagyon jó döntés volt, ugyanis jobban megfogtak.

Több táborozó lányt is megkérdeztem, hogy mi a véleményük a jelenlévő „férfiválasztékról”, és nagyon vegyes válaszokat kaptam. Többek szerint a sportolók között vannak a helyesek, de van, akinek a 16 év felettiek tetszenek. Nagyon jó stílusú srácok vannak, de azért akadnak átlagosak is. Ja! És tudtátok, hogy az újságírós szerkesztő fiúk – alias Borzas és Zsibi – jól néznek ki?! Előkelő helyet foglalnak el a tábori top 10-ben.

Én személy szerint nem a minél erősebb, kigyúrt testű és minél helyesebb fiúkat kedvelem (ebbe persze a kockahast is beleértve), de azért az is fontos. Sokkal jobban megfog a belső, így nem tudok sajnos csak a külsejük szerint jókat mondani az itt táborozó fiúkról. Szóval, lányok! Ide érdemes benéznetek jövőre is, és nem csak a nagyszerű nyári élmény miatt!

Habuda Laura

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr774638519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása