KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.03. 14:00 KN_2013

Mit esznek a mókusok?

Címkék: mókus háttér people team tábori élet bulyáki hanna

Gondolom, mindenkit érdekel, mit csinálnak a mókusok, mikor mi nem látjuk őket. Furcsa, hogy mikor mi elmegyünk órára, semmi nincs kész, de amikor visszajövünk, minden rendben. Arról, hogy hogyan élnek, mit csinálnak napközben, a hajtás után olvashattok.

hanna_3_1.jpg

Ezért megkérdeztem Tatyit, mit csinál ilyenkor: „Festek, ragasztok és söprök. Karbantartom a hangárt.” A mókusok sokkal több dolgot csinálnak, mint mi gondolnánk: ételt osztanak, segítenek, ha baj van, meg még sok minden mást is. Ezzel kapcsolatban megkérdeztem Zsófit is: „Amikor ti órán vagytok, én karbantartok, salátát készítek, előkészítem a következő program kellékeit.” Meggylányt is kikérdeztem: „Előkészítem a programokat, és mikor titeket lefektettünk, én is pihenek.” Szóval ők festenek, ragasztanak, főznek, előkészítik a kellékeket. A fiú mókusok dolga kicsit más: ők leginkább pakolnak. Szóval: megtudtuk, mit csinálnak a mókusok, mikor mi nem látjuk.

Biztos sokakat érdekel az is, hogy honnan jött a mókus szó: „A mókus a mókamester rövidítése”–  osztotta meg a KecskeNEWSás szerkesztőségével Zsófi. Az is érdekelt, hogy miért jöttek táboroztatni a mókusok. Ancsa ezt mondta: „Hallottam róla, és nagyon-nagyon szeretem a gyerekeket.”

A legtöbb tennivalót ők csinálják, és ez nagyon-nagyon nagy felelősségtudatot igényel. Ha már tizennyolc éves leszek, én is kipróbálom, milyen egy mókus helyébe kerülni. Az is nagyon jó, hogy bárkinek bármi baja van, ők rögtön ott teremnek, és segédkeznek, ahogy tudnak. Remélem, hogy élvezik ezt a munkát, mert én nagyon jól érzem magam velük. Bízom benne, hogy ti is!

Bulyáki Hanna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr954625885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása