KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.05. 14:12 KN_2013

Infós csajozás

Címkék: tech interjú szerelem informatika anti csabi people team peopleteam otil petra stücki

Mindenki azt hiszi, hogy Ők más bolygóról jöttek és más dimenzióban élnek, azért, mert hosszú órákat, esetleg napokat képesek a számítógép előtt tölteni. De most őszintén: a mai világban nem kell ahhoz informatikusnak lenned, hogy hosszú órákat a gép előtt ülj. Mindenki látogatja a Facebookot naponta többször is, és órákat tölt el azzal, hogy összevissza posztolgat.559113_413924158659115_729418305_n.jpeg

Most akkor ki is a más? Senki sem az, mindenki egyforma, mindenki ugyanabban a dimenzióban él, és nem más bolygóról jött, hanem itt él a Földön. Az infósok is ugyanúgy élnek, ahogy az átlagemberek. Ugyanúgy esznek, isznak, alszanak, csajoznak, ahogy mindenki más.

Stücki

KN: Mikor kezdett el érdekelni az informatika?

Stücki: Körülbelül 8-9 éves lehettem.

KN: És az, hogy ilyen fiatalon már a karrieredet alapoztad, nem zavart a csajozásban, nem csúfoltak a lányok?

Stücki: Nem csúfoltak, mert nem nagyon beszéltem, illetve beszélek ilyen dolgokról lányokkal.

KN: Ha nem erről, akkor miről?

Stücki: Biztos sokan azt gondolják, hogy csak az infóról tudunk beszélni, de ez nem így van. Ez a munkám, és nem az életem. Ha egy lánnyal vagyok, akkor nem a munkám lesz a témánk, hanem mondjuk a hobbim, a sport.

KN: Volt valaha be nem teljesült, plátói szerelmed?

Stücki: Igen, mikor 16 éves voltam, de mivel tudtam, hogy köztünk úgysem lehet semmi, ezért elfogadtam és nem szenvedtem, hanem továbbléptem.

KN: Te hiszel a fiú és lány közötti barátságban?

Stücki: Nem, hosszú távon biztos nem működne, mert az egyik fél átlépné az ötven százalékos határt, és többet szeretne a barátságnál. Talán rövid távon működne, de ebben sem vagyok biztos.

KN: Ha egy szóval jellemezhetnéd magadat a csajozásban, mi lenne az?

Stücki: Hú, ez nehéz kérdés, talán a visszafogott a legjellemzőbb rám.

KN: Lehet, hogy azért, mert félsz az elutasítástól?

Stücki: Szó sincs róla: nem félek az elutasítástól, csak szimplán visszafogott vagyok.

Beszélgetéseim alapján kijelenthetem: a PT infósai is ugyanúgy csajoznak, ahogy az összes többi pasi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr94630759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása