KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.29. 12:43 KN_2013

Ha tesóm nem is, valaki akad

Címkék: programok rólunk kecskemet esti program galántai csilla kn 2013

Mindenki menjen a focipályára! Én is mentem, te is mentél (ha nem, akkor ügyes vagy). Ti hogy éreztétek magatokat az első esti programon?

estiprogram_1.jpg

Megmondom őszintén, nekem semmi kedvem nem volt lemenni tegnap este az ismerkedős programra, az előző heti tapasztalataim miatt. Kellemesen kellett csalódnom már akkor, amikor a tanárok eltáncolták a tábortáncot az „I got a girl”című vidám számra. A legjobb az volt, ahogy Barni táncolt, esküszöm, még nekem is megjött hozzá a kedvem, pedig gyűlölök táncolni.

Ahelyett, hogy elkezdtünk volna elvegyülni, és ilyen-olyan játékokat játszani, csapatokat kaptunk, vagyis inkább választottunk. Itt megismerkedtünk egymással a csoportokon belül, többször elismételtük a többiek nevét, arra viszont nem számítottunk, hogy a következő mókázásnál nagy szükségünk lesz rájuk. Kaptunk hulla-hopp karikát, ami után esztelenül kellett vetődnünk, ha a nevünket hallottuk; én még egy igazi harci sebet is szereztem a könyökömön, de hősiesen tűrtem a fájdalmat. A következő ügyességi feladatnál is féltenünk kellett a testi épségünket, mert valaki beállt a kör közepére és vészjóslóan közeledett feléd. Ha nem tudtad elég gyorsan rávágni egy csapattársad nevét, rácsaptak a fejedre és indultál a helyére. Hamarosan következett a már sokak által ismert palacsinta, turmix és kenu. A nevükből szerintem egyértelműen adódik, hogy mit kell csinálni: egymásra feküdni, összekapaszkodni és egymás mögött ülve evezni. A kenuzásnak később kipróbáltuk egy fejlettebb változatát, ahol a csapatok már egymás ellen versenyeztek és egészen a pálya végéig el kellett evickélniük. A mögöttem ülő srácra kedvesen ráordítottam, hogy ne merészeljen a kezemre lépni, mert agyonütöm, majd én az első lépésnél ráléptem a drága barátnőmére.

Volt szerencsém jó társaságot, csapatvezetőket és hangulatot kapni, úgyhogy jól éreztem magam tegnap este. El ne felejtsem: csapatpólókat is kaptunk (bár nekem már volt előző hétről, de mit számít) úgyhogy, amint hazatérünk, senki nem marad tesi- és pizsamapóló nélkül. Tízkor sajnos következett a takarodó, és mindenki elvonult a szobájába, eltenni magát másnapra. Ha Pinokkió lennék megnőne az orrom, ha azt állítanám, hogy mindenki aludni ment, de az biztos, hogy a szobája környékén volt valamerre.

Galántai Csilla

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr705431929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása