KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.25. 13:07 KN_2013

A szokásos tudósítás

Címkék: vélemény programok rólunk kecskemét újságírás people team kecskenewsás tábori élet peopleteam galántai csilla kn 2013

Hol vagytok? Sikítás. Szalagok kiosztása. Sikítás. Verseny. Sikítás. Esti program.

esssssssssssti.jpg

Sikítottunk, ordítottunk és nevettünk tegnap este a sorversenyek közben. Vidáman futottunk a lacrosse-ütőben lévő bögrével, és kacagva pakoltuk át a kólás üvegeket az egyik dobozból a másikba. Volt, hogy a pénzt kellett átcsúsztatni egyik kézből a másikba, szigorúan nyújtott ujjakkal. Futnunk nagyon sokat kellett, szóval rendesen kifáradtunk az este végére (biztosan ez volt a cél, a mókusok nem szeretik a rohangáló kölköket esténként). 

Sajnos nem vagyok vele tisztában, hogy ki hogy áll a csapatversenyben, de abban biztos vagyok, hogy a csapatunk nagyon jó helyen végez (mert ott vagyok én, jó vicc). És mint tudjuk, nem a győzelem a lényeg, hanem a részvétel, ezért volt mindenki folyamatosan felháborodva, ha kizárták a csapatát a versenyből. Őket biztos nem kell, de a másik csapatot, na, azt mindenképpen! Ez egy ilyen ördögi kör. Olyan is volt már, hogy versenyt töröltek el emiatt. A vezetők szinte már kínosan ügyeltek a szabályokra, például amikor kifordított köténnyel futottam, újra kellett futnom, aminek, mint sejthetitek nagyon örültem. Nem játszott mindenki, amivel szerintem egyébként nem volt baj, így jöttek ki a játékok, de át lehetett másra ruházni a lehetőséget, ha neked nem volt kedved játszani. Az már teljesen megszokott, hogy a csapatvezetők kedvesek és cukik, ezt valójában leírni is felesleges (de kell az ezernyolcszáz karakter).
Miután megszólalt a TV maci, mindenki elindult a szobája felé, de voltak, akik melegen öltözve tértek vissza, ugyanis csillagászatra készültünk. Nagyon messze, egészen a teniszpályákig elmentünk, pont ezért a lelkünkre kötötték, hogy ne menjünk egyedül vissza, mert eltévedünk. Volt már olyan, aki rossz irányba indult vissza (nekem is katasztrofális a tájékozódó képességem, de ehhez azért fáradtnak kell lenni). Mi olyan éjfél körül úgy döntöttünk, hogy felmegyünk a szobánkba, ezért számunkra itt véget ért az este (nekem személy szerint akkor, amikor elaludtam zenével a fülemben, amíg a szobatársam fürdött). Remélem nektek is szép, csodás, szuper, meg minden egyéb estétek volt tegnap!

Galántai Csilla

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr605425928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása