KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.22. 09:04 KN_2013

Az amerikai veterán

Címkék: interjú rólunk kecskemét újságírás people team kecskenewsás tábori élet peopleteam kn 2013 mihócza viktória

 Varga tábornok úrról lerántjuk a katonaruhát.

1006148_575673682484161_1873711_n.jpg

Ha Varga Gyula neve fölmerül a táborban, mindenki tudja, kiről beszélünk. De csak a régi PT-sek értik, ha azt mondom, Arzén. Gyuszi meghatározó része a PEOPLE TEAM-nek már nyolc éve, de persze Marcit sem hagyhatjuk ki. Először nem sokat tudtam meg Gyusziról, mivel nem nagyon volt hajlandó válaszolni a kérdéseimre, de aztán Marcit kérdeztem. Mint legjobb barátja azt gondoltam, többet mond majd el, de tévedtem. Nem beszélnek diktafonba, ez az egyik közös vonásuk

Aztán a Marcival folytatott „hosszas” beszélgetésünk során megtudtam, hogy Gyuszival már nyolc éve legjobb barátok, ráadásul a táboron kívül is folyamatosan legjobb barátok. És ennyi, kész, Marci nem figyelt már rám, nem tudtam meg túl sokat.

Gyuszival, bevallom, picit jobban jártam. Ő több kérdésemre válaszolt. Elmondta például, hogy senkinek nem adta oda még a PT-ben a számát, mert mindenkire ráírta. Addig szokta kigombolni az ingeit, amíg nem érzi magát bezárva, általánosan mellbimbócsíkig. Minden zenét szeret, kivéve, amit nem. Marcit pedig azért nem engedi szólózni, mert túl férfias a hangja. Gyuszinak viszont kellemes, lágy bárhangja van – olyan „bár ne hallanánk”. Teljes neve Varga Gyula Arzén, és ez nem becenév: benne van a személyiében. Megtudtam, hogy most csak négy inget hozott, mert – idézem – „Anya kimosta őket, és gyűröttek voltak, és nem akartam még jobban összegyűrni őket”. Ezzel a mondattal fejeződött be a beszélgetésünk. De nem hagytam ennyiben, és még egy interjút kértem Gyuszitól, hátha többet tudok meg. Sikerült elmondania nevének eredetét. Anno, amikor '68-ban a japánok ellen harcolt, kapta a nevét, mert ő kezelte a mérgező gázokat, és tévedés, hogy a vegyjelről nevezték el, mivel a vegyjelet nevezték el róla. És hogy lehet most Gyuszi köztünk? Hát a drága hibernációs program segítségével: lefagyasztották és nyolc éve kiengedték.  

Mihócza Viktória

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr85418133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása