KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.17. 21:41 KN_2013

Kosarasok Gyöngye

Címkék: sport kecskemét kosarlabda kecskenewsás peopleteam mészáros nándor kn 2013

8 éve ismerem Ádámot, és tudom, hogy nagyon szeret sportolni, mozogni. Kosarazni szeret a legjobban...

kosár.jpg

– ”Régen teniszeztem, de az edzőmmel nem jöttünk ki jól, és a kosárral is szimpatizáltam. Arra gondoltam, hogy nem veszíthetek semmit, mindig szerettem a csapatjátékokat, így hát megnéztem egy edzést, ami nagyon tetszett. Elkezdtem lejárogatni, és mindenki mondta, hogy van hozzá tehetségem, magas is vagyok. Így kezdtem el versenyszerűen kosarazni. Először a Vasasban, ott 2 évig voltam. Megnyertük a Pest megyei, majd a budapesti bajnokságot. Aztán megszűnt a csapat, mert nem volt elég edző, és nem volt elég hely. Egy ember kivételével az egész csapat átment a Budapest Bullsba, akik szintén a második kerületben edzettek, és egy éve már ott kosarazunk.”

– Mi a szereped a csapatban? Kezdő vagy (meccseken)?

– ”Igen, mindig kezdő voltam, ami azt jelenti, hogy viszonylag jónak számítok. Center poszton játszok, a támadásba annyira aktívan nem veszek részt, általában kihúzódom és kiosztják nekem, és akkor messziről rádobom. A Vasasban sokat foglalkozott velem az edző, hogy a távoli dobás jól menjen , így felfejlesztettem, most már 3 pontosakat is tudok dobni. 

– Miért döntöttél úgy, hogy a PT-ben sport szakra jössz?

– ”Eddig mindig angolon voltam, amit úgy éreztem, hogy nem teljesen nekem való. A sportról viszont sok jót hallottam, anno néztem is őket az ablakból, nagyon megtetszett.”

– Hogyan zajlik egy sport „óra”?

– ”Úgy néz ki, hogy az elején van egy bemelegítés, aztán általában nyújtunk, majd valamilyen játékkal folytatjuk. Szünetet tartunk, és utána mindenki választhat, hogy mit akar csinálni: tenisz, foci, kosár, röplabda, trambulin.”

– Utolsó kérdésem: Mennyire tetszik eddig a sport szak?

– ”Nagyon. Az edzés kicsit lehetne keményebb, vagy külön kéne választani a táborozókat képesség és kor szerint, mert korilag nagyon kevert társaság vagyunk.”



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr895412114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása