KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.17. 11:22 KN_2013

Késői csapatválasztás

Címkék: programok rólunk tudósítás kecskemét újságírás people team kecskenewsás tábori élet peopleteam czigány petra kn 2013

Lekéstél a csapatválasztáskor? Nehéz új csapatot találni? Vagy ha csak érdekel egy olyan táborozó véleménye, aki most vett először részt a csapatprogramon, akkor ezt a cikket érdemes elolvasni.

1025916_576154735769389_1816545496_o.jpg

A tábor első napján és második nap délelőtt nem vettem részt semmilyen csapatprogramon. Nem azért, mert rossz ötletnek tartom az ilyeneket, csak nem igazán szeretem a csapatépítő programokat. Őszintén nem volt kedvem hozzá, így inkább pihentem a szobában. Második évem ez a PEOPLE TEAM-táborban, és tavaly se vettem részt a csapatprogramokon, de így is nagyon élveztem a tábort. Persze kíváncsi voltam, most is meg az előző évben is, hogy milyenek is ezek a programok.

Milyen egy már meglévő csapatba kerülni? Nagyon könnyű volt a dolog, mert a választott csoport kapitánya (Wolf) nagyon kedves volt, és azonnal bevett a csapatba. Sajnos pólót még nem kaptam, és ez nagyon megfájdította a szívem.

Miért pont a gülükék csapatot választottam? Azért, mert a plakátfestéses feladatnál azt láttam, hogy nagyon összhangban van a csapat, és ez nagyon tetszett. Más csapatok is nagyon szimpatikusak voltak, és ott is rendben volt a csapat harmóniája. Azért a végső döntést, hogy a gülükékekhez tartozzak, az határozta meg, hogy az adott feladatban, amit láttam, ők nyertek.

Az esti programra már el is mentem, bár egy kicsit fáradtan, ezért nem voltam túl aktív. A csapat nagyon fel volt dobva, és az indulójuk is elég jó volt. Igazából az egész esti programra azt tudnám mondani, hogy jó volt a hangulat, és jó feladatok voltak. Nagyon barátságosak voltak a többiek a csapatba, és teljesen jól fogadták, hogy később kerültem be a csapatba.

Ha az lenne a kérdés, hogy ezek után részt veszek-e a többi csapatprogramon, a válasz igen lenne, de azért a tavalyi tábor ugyanilyen jó volt úgy is, hogy nem jártam a programokra. Összességében a véleményem pozitív.

Czigány Petra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr335409596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása