KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.26. 10:00 KN_2013

Borzastó kérdések

Címkék: interjú lederer balázs tornyossy szabolcs

Hajdanán derékig érő hajjal rendelkezett, majdnem Mr. PT lett, nekem pedig személyesen a főnököm; becenevén Borzas, anyakönyvezett nevén Balázs. Vele készítettem a következő interjút. Hogy miért? Mert én sem tudok róla annál többet, mint amit az előzőekben leírtam, és ki tudna többet, ha nem saját maga?

KecskeNEWSás: Mikor voltál itt először?

Borzas: 2007-ben.

KN: Mint diák vagy mint tanár?

B: Mint diák. A tábor tulajdonképpen büntetés volt a szüleimtől, mert rosszul tanultam, és amúgy sem voltam könnyű eset, kellett nekik is egy kis szabadság. Egyébként most sem tartom magamat könnyű esetnek.

KN: Többször is visszajöttél, táboroztatóként sem elsőre vagy itt. Ennek mi az oka?

B: Amikor először itt voltam, szabadon dönthettem, hogy mire akarok jönni. Az angol tűnt a legellenszenvesebbnek, a többihez nem volt kedvem, így kerültem újságírásra – ez volt az, ami a legkevésbé nem érdekelt. Aztán Zsibi megkedveltette velem, ő volt a tanárom, ő volt itt a főnök. Aztán a következő évben is jöttem, 2009-ben meg már mint kismókus ostromoltam az 510-est. 2011-ben tanárként érkeztem, ahogy idén is, 2012-ben Maffal és Zsibivel karöltve vesszük fel a harcot a cikkeitekkel.

KN: Azelőtt kikkel dolgoztál?

B: 2009-ben Rucival, 2010-ben Trückkel, 2011-ben pedig Gyurival dolgoztam együtt.

KN: Miért nem dolgoztál egyedül egyszer sem?

B: Mert túl sok a munka egy embernek, ráadásul olyannyira csapatjátékos vagyok, hogy még aludni sem tudok a macim nélkül. Ha ez nem megy, akkor hogy tudnék egyedül dolgozni?

KN: Kivel volt a legjobb a munka?

B: Egyértelműen Gyurival, de csak azért, mert vele a PEOPLE TEAM-en kívül is sok időt töltök együtt, vannak év közben is közös projektjeink. Persze mindegyik újságírós garnitúra nagyon jó volt, viszont az idei a legprofibb.

KN: A PT-n kívül milyen elfoglaltságaid vannak?

B: Alapvetően elég sok van. Fordítok, szövegeket írok, gitározom, van egy rockzenekarom is, sokat olvasok, sportolok. Ezek közül a két kapura való unatkozás a kedvencem, azért szeretem, mert ülve, a plafont bámulva is kiválóan űzhető. Ha ebben már kellőképpen elfáradtam, megpróbálok Büfés Andi idegeire menni.

KN: És a jövőben a médiával akarsz foglalkozni?

B: Igen, ebben biztos vagyok. De szívesen számolnék bolhákat is, szigorúan nagyítóval.

Tornyossy Szabi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr904677887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása