KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.23. 18:00 KN_2013

Vigyázz PT, jövök!

Címkék: vélemény people team tábori élet peopleteam gahó vanessza

Vanessza tavaly járt a PT-ben először. Nem nagy meglepetés: vissza akart jönni. Küzdelmek, izgalom és happy end a hajtás után.

Tavaly jelentkeztem a PEOPLE TEAM-táborba először. Nagyon izgultam. Remegtem, annyira ideges voltam, főleg mert egyedül voltam, nem ismertem senkit. Mikor leszálltam a buszról, nagyon jó hangulat volt. A zene szólt. Az emberek jókedvűek voltak. Az első napon már lettek új barátaim. Ez a legjobb tábor, ahol valaha is voltam.

Mire eltelt az egy hét – mivel egy hétre jelentkeztem –, nagyon jó barátságok köttettek. Utolsó nap nem akartam hazamenni, pedig muszáj volt. Sírva, ölelgetve köszöntem el. Felszálltam a buszra, és elgondolkodtam, milyen jó, hogy itt lehettem.

Szeptemberben elmeséltem pár embernek, milyen jól éreztem magam. Keresztanyukámmal közöltem, hogy jövőre is el kell jönnöm. Erre ő csak ezt felelte: „Ha jó lesz a bizonyítványod, elmehetsz.” Hogy őszinte legyek, nem vagyok jó tanuló. Kétségbe voltam esve. Gondoljátok, mit érezhettem! Próbáltam tanulni. Nem nagyon ment. Június lett, és a bizim borzalmas. Beszéltem keresztanyukámmal, és azt mondta, hogy elmehetek a táborba. Nagyon örültem neki!

Vártam, hogy elteljen a három hét, mert az utolsó turnusra jelentkeztem. Megbeszéltem két barátnőmmel, hogy idén együtt megyünk. Busszal érkeztem idén is. A busz annyira lassan ment, hogy már a hajamat téptem. Mikor érünk már oda? Megérkeztünk! Végre. Annyira felszabadító érzés volt. Újra itt vagyok, és várom az elkövetkező szuper napokat.

Gahó Vanessza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr14673258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása