KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.23. 12:03 KN_2013

Negyedszer is KN!

Címkék: rólunk kecskemét újságírás varga tamás people team lászló lívia peopleteam újságíró tábor tornyossy szabolcs fónai anna réka hunyák veronika acsády áron lederer lia góczán éva gahó vanessza vékony anna

Itt a negyedik turnus. Ez egyrészről jó, mivel a KN legénysége újabb tagokkal bővült, és egy jól működő gépezet legújabb alkatrészeivé válhatnak, másrészről pedig... hát, ez az utolsó turnus idén. Mindenesetre se megfogyva nem vagyunk, törve még annyira se, kínzó rabságról és könnyekről legutoljára a Himnuszban hallottunk, úgyhogy minden csupa-csupa móka és kacagás.

kozos_0723.JPG

Hunyák Veronika

roni.JPG

Sziasztok!

Hunyák Veronika vagyok, Roninak hívnak. 11 éves, 3 hét múlva 12. Most megyek hatodikba. Esztergomban a Dobó Katalin Gimnáziumba járok suliba. Itt, a táborban ez az első évem, 3. turnusom. Az elsőre, harmadikra és a negyedikre jöttem.

Nagyon szeretek írni (olvasni nem annyira), ezért akartam újságírásra jönni. Kicsit régebben meséket is írtam. A rajzolás is erősségem (főleg ruhákat rajzolok). Ebből lehet tudni, hogy divattervező akarok lenni. Nagyon tetszik a PT. Szerintem jövőre is eljövök. Az a jó benne, hogy újabb és újabb barátokra lelhetsz. És én nagyon, de nagyon szeretem, ha sok barátom van. Elég jól szerzek barátokat, és jól is kijövök velük.

Én átlagos lány vagyok, átlagos barátnőkkel, átlagos ruhákkal, ékszerekkel. Velem unatkozni alig lehet, vagy fölidegesítek valakit (az ritka), vagy folyton rajta lógok, és be nem áll a szám, vagy egyszerűen hülyeséget csinálok, és azon nevetnek.

Fónai Anna

far.JPG

Bemutatkozás, csapó kettő. Ugyanannál a számítógépnél ülve, egy héttel később. Bemutatom... jobb híján magam. Fónai Anna, csak az Anna névre hallgatok. Sokadik alkalommal vagyok a táborban, ha jól számolom, 6. Titkon reménykedem benne, hogy kapok valamilyen veterán kitüntetést.

És most ügyesen kikerülöm a „Kedvenc színem / ételem / kutyafajtám / együttesem / képzeletbeli barátom...” kezdetű mondatokat. Ne ejtsünk ilyen buta hibákat.

El kéne regélnem, hogy milyen holmijaim vannak? Nem hinném, hogy ez mérvadó. (Igaz, hogy vannak olyanok, akiknél igen, de ez olyan tény, amit sajnálunk ugyan, de kénytelenek vagyunk beletörődni.) Máshogy kell kitöltenem a megadott karakterszámot.

Ha a szívembe akarod lopni magad, adj csokit. És ez nem azt bizonyítja, hogy gyenge jellem vagyok! És nem is azt, hogy olcsó, akármit is mondott Zsibi. Ha egyforma zenét szeretünk vagy megmasszírozod a nyakam, szeretni foglak, tényleg. Ha korán reggel fel mersz ébreszteni, megkeserítem az életed. Továbbá a reggeli beszélgetések kezdeményezése sem javasolt. Ha szerencsés vagy, megengedem, hogy befond a hajam.

László Lívia

livus.JPG

Megint egy csodálatosan kreatív bemutatkozás. Hát, legyen... László Lívia vagyok, de a becenevem Livus. Kedvenc színem a szivárvány. Szeretem az egyszarvúkat, de a vattacukor tündérmanókat is bírom. Ha nagy leszek, főállású napraforgó-forgató leszek. Ha nem jutok be a képzésre, lehetek még vonatkerék-pumpáló is.

Külső tulajdonságokat nem nagyon mondok, mert a fenti képen minden ott van. Viszont azt elárulom, hogy van egy képzeletbeli barátom, akit a tábor első vagy második turnusában elhagytam, ő ugyanis akaratlanul láthatatlanná tud válni. Ha valaki beleütközik, kérem, szóljon. Mellesleg mojitoillata van. Ő nem alkoholista, csupán csak egzotikus.

Na, és akkor most komolyan... A PT-ben újságírásra és fotózásra szoktam járni, mert ez már hagyomány. Áradozhatnék a közösségről, a jófej tanárokról, a kellemesen monoton gépzúgásról vagy a teremben terjengő családias szagokról. Látván a mellettem ülő lány elborzadó arcát a kezdőmondataim láttán, gyorsan abbahagyom, nehogy még valami butaságot leírjak.

Acsády-Pongyor Áron

aron.JPG

Teljes nevem Acsády-Pongyor Áron, de mivel ezt senki nem tudja se leírni (sokszor még másolni sem), se megjegyezni, maradjunk inkább a keresztnevemnél. Szabadidőm a zenehallgatás, sport (leginkább nézőként), és a média iránti érdeklődés Bermuda-háromszöge körül zajlik.

A médiával való legközelebbi találkozásom iskolarádiós pályafutásom alatt történt, ezzel kapcsolatban nem túl szép emlékeim vannak: iskolámba csak technósok és metálosok járnak, s ha például Supernem szólt, azzal jelentős fizikai és lelki fájdalmat okoztam magamnak.

Újságírással utoljára tavaly találkoztam, méghozzá itt, a PT-ben, ugyanebben a kellemesen légkondicionált teremben, így kedvet kaptam hozzá idén is. Írhatnék még kedvenceimről és egyéb lényegtelen apróságokról, de ez szerintem teljesen felesleges, másrészt senkit sem érdekel...

Ehelyett következzék a legfontosabb: Közel kerülni hozzám leginkább azzal lehet, ha meghívsz valamire a büféből, ha hasonló zenét szeretünk, vagy ha ugyanannak a csapatnak szurkolunk.

Lederer Lia

lia.JPG

Lederer Liának hívnak. Sokaknak simán Lia, keveseknek Lilu. Ez utóbbi csoport azokból áll, akik kiskorom óta ismernek, meg a családomból. Részletkérdés ugyan, de 13 éves vagyok, és hetedikes leszek az AKG-ban. Nagyon várom már. Mikor megtudtam, hogy felvettek, felhőtlenül boldog voltam, még sírtam is. Ez a harmadik alkalmam itt a világ legjobb táborában: a (na, ki nem tudja?!) PEOPLE TEAM-ben. Idén 2 hétre jöttem.

Előző héten kreatív íráson voltam. Írtunk egy király történetet, a címe: A bábu fogságában. Aki még nem olvasta, az mindenképpen tegye meg. Azért jöttem újságírásra, mert mindent szeretnék kipróbálni, kivétel nélkül. Egyébként nagyon tetszik. Az édes, kedves bátyám, Borzas járt ebben a táborban korábban. Én is akartam jönni már akkor, de valahogy mindig megijedtem. Azt, hogy miért, máig sem tudom.

Végül szereztem bátorságot (ehhez aztán tényleg bátornak kell lenni) ahhoz, hogy eljöjjek. Egyéb elfoglaltságaim: éneklek, táncolok, írni is szoktam, és mindenek előtt élvezem az életet. A PT király, ezt ne feledjétek, és jó táborozást mindenkinek! Jövőre gyertek újságírásra, mindenkinek ajánlom. Borzas és Zsibi tárt karokkal vár titeket.

Góczán Éva

evesz.JPG

Góczán Éva vagyok (Évi, Évesz), 15 éves és Tatabányáról jöttem. Idén fogom kezdeni a tizedik évfolyamot, és valahogy nem annyira várom. Ide, a PT-táborba most jöttem először, barátnőim nyüstölésére. Ezért a legtöbbször Csücskivel, Nellivel és Leával láthattok, és amiről megismertek, hogy nagyon magas vagyok. Miért szeretnék a KecskeNEWSás szerkesztőségében lenni és titeket szórakoztatni? Hát, ez jó kérdés.

A legtöbben azért jönnek ide, mert újságírással vagy hasonlóval szeretnének foglalkozni, de én nem. Igazából furának hangzik, de valami matekkal kapcsolatos dologgal szeretnék foglalkozni. Az újságírás csak amolyan hobbi, mert szeretnék bepillantani a kulisszák mögé. Emellett eléggé sportos vagyok.

Igaz, nem űzni szeretem, hanem inkább a nézők seregébe tartozom. Szóval úszás, műugrás, kosárlabda stb. Igyekszem az újságban majd úgy írni, hogy az a legtöbb embernek tetsszen, de én sem vagyok varázsló. Tehát igyekszem a dolgomat csinálni, és felkelteni az érdeklődéseteket az újság iránt. Valahogy ez lennék én.

Tornyossy Szabolcs

szabi.JPG

A nevem Tornyossy Szabolcs, röviden Szabi, de van aki csak Slash-nek hív. Egy októberben tizenötödik életévét betöltő, gimnáziumba készülő budai diák vagyok, aki szabadidejében nagyon sokat hallgat zenét, főként hard rockot és metalt, és nem titkolt vágyam, hogy egyszer basszusgitáron játszhassak (csak se basszusgitárom, se gitártudásom).

Példaképeim: Nikki Sixx (Mötley Crüe), Cliff Williems (AC/DC), Jason Newstead (Metallica) és Duff McKagan (Guns N'Roses). Sokat olvasok, főként a már említett emberekről vagy együttesekről. Ezen kívül még vívok (gyengébbek kedvéért: amikor fehér ruhába öltözünk, sisakot húzunk, és egyméteres pengékkel szurkáljuk egymást), és egész jól megy. Nem vagyok korán kelő típus, ezért a reggeliket is át szoktam aludni. Ezen kívül sokat tudok főként földrajzból, történelemből és az 1960-tól 2000-ig tartó periódus zenetörténelméből.

Gahó Vanessza

vani.JPG

Sziasztok!

Gahó Vanesszának hívnak, a becenevem Vani. 14 éves vagyok. Anyukámmal élek az 5. kerületben. Apukám és anyukám 1 éves koromban elváltak. Édesanyám nevelt fel.

A Ward Mária Általános Iskola és Gimnáziumba járok. Most fogok belépni a 8. osztályba. Nem vagyok az az éltanuló, hogy megmondjam őszintén. Rühellem a tanulást.

Röplabdáztam 2 évet, de sajnos pénzügyi okok miatt abba kellett hagynom. Most azon töröm a fejem, hogyan tudhatnék újra röplabdázni. Imádom. Van egy kis háziállatkám, egy teknős. Szagosnak hívom, mivel eléggé büdi. Most vagyok itt a PEOPLE TEAM-ben másodszorra. Nagyon szeretek itt lenni. Mindenkinek ajánlom.

Vékony Anna

anna.JPG

Vékony Anna vagyok, 13 éves, Mátészalkán születtem.

Először vagyok a PT-táborban. Egyedül érkeztem, de nagyon sok kedves emberrel találkoztam már az első napon. Az interneten értesültem a táborról, és gondoltam, miért ne? Azért az újságírás mellett döntöttem, mert a jövőbeli terveim közt az is szerepel, hogy újságíró leszek.

Emellett még az angol nyelv, a színjátszás és a fényképezés érdekel. Színjátszó szakkörre már 6 éve járok, és a csapatunknak eddig két második helyezést sikerült elhoznia. A matek nem az erősségem, inkább a humán tantárgyakban jeleskedem. Öt évig teniszeztem, a hangszerek közül a gitárt próbáltam ki, de sajnos nem tanultam sokáig, viszont most újra el szeretném kezdeni..

Totó

toto.JPG

Varga Tamás László vagyok, a becenevem Totó. 13 éves vagyok, és most megyek hetedikbe. A hetediket az Apáczaiban kezdem, eddig a Bakáts Téri Ének-Zenei Általános Iskolába jártam. Szeptemberben kapok törpehörcsögöket, mert jól sikerült a felvételim.

Budapesten lakom, a kilencedik kerületben. Van hat testvérem: egy édestestvérem, kettő féltestvérem és három mostohatestvérem. Az egyik féltestvérem az édesapámnál lakik, Csillaghegyen, a másik pedig velünk. Az apámmal minden hétvégén találkozok. Szabadidőmben kajakozom a Margit-szigeten, és hegedülök az Ádám Jenő Zeneiskolában.

Idén vagyok harmadjára a PEOPLE TEAM-ben. Első évben angolon voltam, második évben pedig számítástechnikán. Tavaly nem fértünk el a számtechben, ezért feljöttünk a médiaterembe, és így megtetszett az újságírás. Előző évben egy mesém került be a KecskeNEWSásba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr954672468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása