KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.17. 08:00 KN_2013

Első év, első nap

Címkék: érkezés people team kecskenewsás peopleteam újságíró tábor médiatábor osete júlia

Nem tudom, hogy ti mit éreztetek először, amikor a táborba jöttetek, de szerintem valami olyasmit, mint amit én. Csak talán nem teljesen ezzel kapcsolatban.

0716elsonap.jpeg

Az egyik osztálytársammal jöttem ide, ő javasolta nekem a PEOPLE TEAM-et. Annyi a különbség, hogy ő már három éve jár ebbe a táborba, én meg most jöttem ide vele először.

Úgy volt, hogy én nem is jövök, mert a barátnőm, Margó azt mondta, hogy ebben az évben nincs lovaglás, pedig nagyon szívesen választottam volna azt a témát. De anyukám azt mondta, hogy járhatna kicsit máson is az eszem, mint a lovakon és a lovagláson. Ezért mégis úgy döntöttem, hogy jövök, viszont akkor meg az volt a probléma, hogy nem tudtuk, melyik témát válasszuk. Végül a médiába iratkoztunk mindketten, ugyanis sem ő, sem én nem voltunk még azon. Médián belül én sokkal jobban szerettem volna újságírásra menni, mint filmre. Ezért most itt ülök, és írom az első cikkem.

Minden esetre nagyon örülök, hogy jöttem.

Amikor kiszálltunk az autóból, úgy éreztem, hogy soha nem fogok tudni beilleszkedni a táborba, és csak a barátnőmmel leszek. De első este a játékoknál rájöttem, hogy amit erről a táborról elképzeltem, egyáltalán nem igaz. Attól féltem, hogy... hát, nem is tudom pontosan, hogy mitől rémültem meg. A tanárok nagyon kedvesek, a hangulat is nagyon jó. A játékoknál nagyon jól szórakoztam, még ha néha nem is értettem, mik a játékszabályok – utána úgyis rájöttem.

Nos, remélem, hogy nektek, akik ugyanúgy idén jöttetek először, mint én, jó lesz a tábor. És a régieknek is. És sokaknak fog tetszeni az újság is.

Osete Júlia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr24660335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása