KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.17. 08:44 KN_2013

Akkor és most

Címkék: oktatás fotózás újságírás people team kecskenewsás peopleteam újságíró tábor mosnier margot

Fotózással kezdtük az első újságírásórát – tavaly is így volt, pedig akkor nem is ide jelentkeztem. Mi változott tavaly óta, mit tanultam akkor, és mit várok az idei évtől?  

555818_417907518260779_2039777451_n.jpg

A mostani és a tavalyi évemről szeretnék mesélni. Tavaly fotózáson voltam, ami nem is különbözik annyira az újságírástól, ugyanis mindkettőnél fotózunk. Érdekes az újságírás, de még csak két napja vagyok itt, és ez még kevés idő ahhoz, hogy a kettőt alaposan össze tudjam hasonlítani. Remélem, élvezni fogom. Fotózáson a tanárom Dani volt, és nagyon jó volt vele. Tavaly a barátnőimmel jöttem, és most is itt van az egyik. A fotózás fontos volt számomra, mert nincs fényképezőgépem, és pont ezért volt jó magamtól fotózni.

Tavaly elmentünk egy kiállításra, ami teli volt régi fotókkal és fényképekkel, és egy kicsit untam. Amikor megérkeztünk, emlékeim szerint zárva volt a kiállítóterem, de végül sikerült bejutnunk.

De milyen az újságírás? Sajnos nem voltam itt a bemutatkozó órán, mert este 6-kor sikerült megérkeznem. A tanárok jók, és sokat tanulunk velük. Nehéz elkezdeni egy cikket, mert nem tudom, hogy kezdjek neki, és hogy tetszeni fog-e a többi táborozónak. Őszintén szólva: én nagyon lassan írok, de szerintem a hét végére belejön mindenki.

Mosnier Margot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr274660341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása