KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.10. 18:03 KN_2013

Macsek útja a győzelemig

Címkék: interjú kecskemét háttér macsek people team peopleteam krasz márton

Vajon hogy lett egy egyszerű táborozóból 12 év alatt nagy sikerű csúcsmókus, a gyerekek segítője? Macsek-interjú a hajtás után.

macsek.jpg

Macsekot először 2000-ben köszönthette a PT egyszerű táborozóként, majd utána mindegyik évben megtisztelte jelenlétével a PT-t tábori csapatát. Macsek egy táborokat reklámozó újságban vette észre a felhívást, akkor még 1 turnus 12 napból állt. Legelőször az angol keltette fel a figyelmét. Akkori ismerőse, Szilvi még csak némettanár volt, aki közben felgyürkőzött a táborvezetők közé. 2005-ben kezdte mókuskodását, amikor Kecskemétre jött táborba, ahol még most is lát ismerős arcokat.

KecskeNEWSás: Amikor megkérdezték, hogy szívesen lennél-e mókus, azonnal igent mondtál?
Macsek: Ha jól emlékszem, nem gondolkodtam sokat, szívesen jöttem.
KN: Hogy fogadtad a gyerekeket, amikor először jöttél ide, a PT-be mint mókus?
Macsek: Nagyon jól fogadtam, mert 10-12 évesek voltak a csapatomban, és nagyon jól éreztem magam velük.
KN: Amikor először jöttél mókusként a táborba, mit csináltál?
Macsek: Takarítottam, mint a többi mókus, játékokat készítettem elő, elkísértem a gyerekeket ebédelni, mert akkor még nem ebédeltek a táborban.
KN: És most, hogy nagymókus lettél, mit csinálsz?
Macsek: Jelenleg a raktár az egyik felelősségem.
KN: Mit gondolsz a csapatokról?
Macsek: Én nagyon szerettem a csapatomat, még mindig vannak barátaim abból a korcsoportból, sőt még mindig tartom a kapcsolatot az akkori csapatvezetőimmel is.
KN: Neked van csapatod?
Macsek: Hát, sajnos én nem kaphattam csapatot, mert én a háttérszervezést kaptam feladatul.
KN: Hogy tetszik neked a tábor jelenleg, és azóta mi újult fel?
Macsek: Eddig az volt a legjobb, hogy műfüves lett a focipálya, ez a tavalyi év újítása, aztán idén lett a teniszpálya, vagy az az év, amikor lekövezték a Hangár előtti részt, így könnyebb lett takarítani. Tetszik az is, hogy kialakítottak a Hangár elejében is egy ivókutat.

Tehát így alakult Macsek élete, így vált egyszerű táborozóból a tábor egyik legfontosabb személyévé.

Krasz Márton Emil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr664642762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása