KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.09. 12:50 KN_2013

Feláll a szerkesztőség (újra)

Címkék: rólunk újságírás szabó attila people team kecskenewsás peopleteam újságíró tábor miholina márton végh barnabás galántai csilla lakosa alina krasz márton pálfi bianka habuda laura győrfi bálint németh zsófia

Tegnap megérkeztek a második turnus gyerekei, kiderült tehát, hogy kik lesznek a kollégáink egy teljes héten keresztül: tíz klassz fiatal újságíró, nemek szerint tökéletesen elosztva (5-5), mind lelkesek és motiváltak. Most Zsibi még tart egy elméleti órát, aztán már írhatnak is. A bemutatkozásokat a hajtás után olvashatjátok.

web.jpg

Barni

barni.jpg

Végh Barnabás vagyok, 16 éves, Győrben lakom. Negyedszer vagyok újságírás szekción itt, a PT-ben. A tábori újságot remek gyakorlási, tanulási lehetőségnek tartom, ahol olyan fortélyokat leshetek el, amelyek később a hasznomra válhatnak majd, ha ebben a szakmában szeretnék elhelyezkedni. A táboron kívül pedig minden szabadidőmet kézilabdával töltöm. Ez a két dolog alkotja szerves részét az életemnek.

Alina

alina.jpg

Alina vagyok, már a nevem is utal orosz gyökereimre, bár egy szót sem gagyogok oroszul, szégyellem is magam. Ha összevetem a mások rólam alkotott véleményét a sajátommal, akkor nagyon zavarban vagyok; míg a legtöbb ember egy önző, törtető, cinikus hisztérikát lát bennem (hm… van benne igazság…), addig a másik oldalam, amit kevesen ismernek, egy érzékeny, lojális és vicces lány. Igazából bármit hajlandó vagyok feláldozni a céljaimért, álmaim netovábbja, hogy kijussak egy UWC-iskolába (lehetőleg Hongkongba vagy Szingapúrba).

Csilla

csilla.jpg

Galántai Csilla vagyok, 13 éves. Imádom a tábort, már ötödszörre vagyok itt, és már elég sok témán voltam. Azért jöttem újságírásra, mert érdekel az írás, és kíváncsi vagyok, milyen az itteni légkör. Izgatottan várom, milyen lesz a következő két hetem. Szeretek új embereket megismerni, és a régiekkel sokat lenni. Nem mondanám magamat jó emberismerőnek, sőt a legtöbb embert rosszul ítélem meg. Vannak érdekes és elég elviselhetetlen szokásaim, becsülöm azokat, akik hosszabb távon el bírják ezeket viselni.

Marci

marci_1.jpg

Miholina Márton vagyok, 15 éves, és újságírónak készülök. Valójában az egyik legnagyobb álmom, hogy a National Geographynál dolgozzak. Szeretek a PT-be járni, most vagyok itt a 4. alkalommal. Borzason kívül CR7 a példaképem, és képességeimet hozzá próbálom igazítani. Szeretnék világot járni. Öt éve szaxofonozom, és a Xantus János Gimnázium tanulója vagyok.

Marci

marci2.jpg

Krasz Márton Emil vagyok, 13 éves. Budapesten lakok, és a Jedlik Ányos Gimnáziumba járok. Nyáron a táboron kívül forgatásokra járok mint statiszta. Először vagyok a PT-ben, és úgy kerültem ide, hogy az anyukám lett az angol mentor. Újságot írtam, ameddig tönkre nem ment a gépem, így most szüneteltetem. Azért jöttem ide, hogy később egy híres napilapban újságíró lehessek, és hogy majd apukám nyomdokaiba lépjek.

Bianka

bianka.jpg

Pálfi Bianka a becses nevem, de általában (a Facebook-nevem miatt) szimplán cukorborsónak hív mindenki. 15 éves vagyok. Idén negyedjére vagyok a táborban, vagyis negyedjére vagyok az 510-es terem falai között mint „író”. Már az első ittlétemnél megfogott az újságírás, így mindig ide jöttem, habár sokszor úgy, hogy mást választottam, mégis itt kötöttem ki. A PT-n kívül nem foglalkozom semmiféle újságírással, de itt nagyon kedvelem.

Laura

laura.jpg

Habuda Laurának hívnak, 14 éves vagyok. Most jöttem először a táborba a barátnőm ajánlására, vele együtt vagyok most itt. Nagyon foglalkoztat az írás, az irodalom a kedvenc tantárgyam, amiben szerencsére jeleskedek. Először fotózásra jelentkeztem, de átjöttem ide, mert az írás jobban érdekel. Általános iskolában is részese voltam az iskolaújság szerkesztőinek. Különféle kategóriákban kellett írnunk, és nagyon élveztem.

Ati

atus.jpg

Szabó Attila vagyok, de csak Atisnak szólítanak. 11 éves vagyok, és négy hétre jöttem a PT-be. Már másodszor vagyok táborozó, és szerintem még egy párszor leszek. Első héten fotózáson voltam, most pedig újságíráson. Vannak ismerős arcok tavalyról, és most is szereztem új barátokat, mind táborozókat, mind mókusokat. Nem hiszem, hogy unatkoznék a nyáron.

Bálint

bálint.jpg

Üdvözlöm kedves olvasóimat, a nevem Győrfi Bálint Zsolt, és a PEOPLE TEAM második turnusának egyik újságírója vagyok. Bár én nem a PT-busszal jöttem, mégis nagyon jó volt az utazás. Először a fotózást választottam, de aztán rátaláltam: az újságírásra.

Zsófi

zsófi.jpg

Németh Zsófia vagyok, 14 éves, és most vagyok elsőként a PEOPLE TEAM-táborban. Még csak pár órája vagyok itt, de már most nagyon élvezem, és biztos, hogy jövőre is itt töltöm a nyaramat. Mint olvashatjátok, újságíró szakra jelentkeztem, mivel nagyon érdekel, és izgalmasnak találom ezt témát. Mikor hallottam a táborról, akkor  egyértelműnek tűnt, hogy erre a részlegre jövök. Szeretek új embereket megismerni, és itt erre lesz is lehetőségem, ezen kívül érdekel még a fotózás, filmezés és még millió dolog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr784637463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása