KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.04. 12:00 KN_2013

Most jöttem rá, hogy mókusnak születtem

Címkék: interjú szerelem mókus tatyi people team tábori élet lendvai tamara

Valószínűleg egy ember sem tudja felidézni Tatyinak azt a pillanatát, amikor éppen semmit nem csinál, és azért nem, mert ilyen nincs. Tatyi az, aki állandóan csinál valamit, ha mást nem, akkor csak beszél. (Habár neki az is elég.) Egy kicsit hiszékeny, de nem befolyásolható. Iszonyat nagy szíve is van a szája mellett. És mi épp ezért szeretjük!

tatyi.jpg

KecskeNEWSás: Milyen vagy valójában?

Tatyi: Olyan vagyok, mint a nevem, kicsit furi. Nagyon, nagyon, nagyon pozitív. Annyira, hogy még a Zsibivel is tudok egy légtérben lenni. (Nevet.)

KN: Hány éve vagy itt?

T: Az a kemény, hogy nem emlékszem! Azt hiszem, nyolc.

KN: Amikor először jöttél ide, akkor könnyen befogadtak a mókustársak?

T: Igen, mindenki gigacuki volt. Amúgy Topi, a húgom több éven keresztül volt mókus, és ő tök jó fej.

KN: Mennyire vagy az a drámázós fajta?

T: Egyáltalán nem, mert régen az voltam, de sokat dolgoztam rajta, hogy ez ne így legyen, és ilyen hozzáállással sokkal szebb az élet.

KN: Buktál-e valaha valamiből, és ha igen, akkor miből és hányszor?

T: Egyetemen analízis kettőből, egyszer.

KN: Mit csinálsz, amikor a diákok órára mennek?

T: Vágok, ragasztok, rajzolok, festek, mosok, törölgetek…

KN: Milyennek tartod a mókusmelót?

T: Azt hiszem, most jöttem rá, hogy én mókusnak születtem. Annak ellenére, hogy kettes fogak nélkül jöttem a világra, ami mókusszempontból kellemetlen.

KN: Van olyan mókustársad, akivel rivalizáltál?

T: IGEN. Egyik nap kajaosztásnál Kázmér előugrott a semmiből, és lerakott ételt a lányok elé, akiknek én szerettem volna. Ez mélyen érintett.

KN: Volt olyan fiú mókus vagy tanár, aki tetszett, de nem jöttetek össze?

T: Olyan, akivel nem jöttem össze? Olyan nem volt.

KN: Hogyan utasítanál vissza egy számodra nem szimpatikus fiút?

T: Általában el sem jutunk a kérdésig, testbeszéddel „leszerelem”.

KN: Ha egy fiún látod, hogy tetszel neki, és odamegy hozzád, akkor te hogy kezeled a helyzetet?

T: Attól függ, hogy tetszik-e, mert ha igen, akkor bátorítóan fogadom a közelségét, elkezdek vele haverkodni.

KN: Fiús vagy lányos dolgokkal játszottál kiskorodban?

T: Csak fiússal, mert a szüleim a születésemkor tudták meg, hogy lány vagyok. Addig azt hitték, hogy fiú leszek, és nem nagyon tudtak a fiúból a lányba visszaszokni.

KN: Melyik a kedvenc ünneped és miért?

T: A farsang, mert egy időre annak a bőrébe bújhatok, akiébe csak akarok.

KN: Ha Zsibi randira hívna, mit mondanál?

T: Van a romantikának egy olyan foka, ami engem is megérint…

Lendvai Tamara

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr174627437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása