KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.03. 19:04 KN_2013

A KecskeNEWsás szerkesztősége 1.

Címkék: rólunk maf zsibi people team nagy dorottya lederer balázs peopleteam bulyáki hanna rajki rebeka lendvai tamara miholina márton otil petra eperjesi lilla

A hajtás után találhatjátok a KN első turnusának teljes legénységét és leányságát.közös kép.jpg

Cucu

Lendvai Tami vagyok, és 13 éves. Becenevem Cucu. Nagy táborozó vagyok, 6 éve egy iskolai tábort sem hagytam ki. Itt a PT-ben háromszor voltam, ez a negyedik, de nem az utolsó! Az a bajom, hogy egoista vagyok és nagy a szám, de ez néha jól is tud jönni. Újságíráson még nem voltam, azért jelentkeztem erre, és mert azt mondták, hogy jobb, mint a filmezés – amúgy más oka nem nagyon volt. Sminkes vagy cukrász szeretnék lenni, de ha egyik sem jön össze, akkor majd meglátom, hogy mit dob az élet. A PT-s tanárok közül Meggylányt szeretem a legjobban.cucu.jpg

Dorka

Nagy Dorottya vagyok, azért vagyok itt, mert amellett, hogy már tavaly is részt vettem az újság szerkesztéseben, és tetszett az itt folyó munka, valamint élvezetet találtam a feladatokban, az eltelt év során egyre jobban foglalkoztatott az írás. Nyomtatott sajtót viszonylag keveset olvasok, online szoktam tájékozódni a világról. Azért gondolom jó választásnak az újságírást, mert változatos témák körül forog, nem un rá az ember.
dorka.jpg

Hanna

A nevem Bulyáki Hanna, és van egy testvérem. A kedvenc tantárgyam az iskolában a matek. Nagyon szeretem a természetet és az állatokat. Két kedvenc dolgom van: a természet és a csoki. Röplabdázom, lovagolok és zongorázom.
hanna.jpg

Lilly
 

Eperjesi Lilla Mónika vagyok, 15 éves,és azért jöttem, mert régóta forog a fejemben, hogy mi lenne, ha újságíró lennék. Most lehetőség adódott rá, gondoltam, hogy kipróbálom. Keveset olvasok újságot, de azért mégis megfogott a téma. Kicsit félek, hogy nehéz lesz, de remélem sikerülni fog valami jót kihozni belőle. Engem inkább a művészetek érdekelnek, de szerintem az újságírás is valahol művészet, hiszen beleadhatom, amit érzek, gondolok.
 lili_1.jpg

 

Marci

Bemutatkozom: Márton vagyok. 15 éves, idén másodszor látogattam el ide, a PT-be. Most fejeztem be az általánost, és most már hivatalosan is Budapest top 10 gimnáziumának egyikébe, a Xantus János Idegenforgalmi Gimnáziumba járok. Imádok focizni, és Borzason kívül az egyik legnagyobb példaképem Cristiano Ronaldo. Újságírónak készülök a National Geographyhoz. marci.jpg

Petra

Otil Petra vagyok, Szlovákiából. Szinte fel sem fogtam, hogy végre itt a nyár. Tudjátok, nálunk Szlovákiában csak pénteken fejeződött be a tanév, és most végre eljött a várva várt táborozás. Egy éve aktív sportolóként a legjobb pompomlány címet nyertem el itt, a fiatalok kedvenc táborában, a PT-ben. Idén már a leendő karrieremet alapozva az újságírást választottam. Ha minden úgy alakul, ahogy elterveztem, az egyetem után egy híres divatmagazinnál fogok dolgozni. Bár még csak 16 éves vagyok, biztosan tudom, hogy mit szeretnék elérni az életben.
petra_1.jpg

Rebi

Rajki Rebekának hívnak, most vagyok ötödszörre a PT-ben, másodszorra próbálom ki magam újságíróként. Hét tesóm van, és idén leszek 16 éves. Szeretem a fagyit, és szeretek zenét hallgatni. Viszont utálom a szandálokat és a lila színt. A Szent Gellért Gimnáziumba járok, és jövőre megyek másodikba.rebi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr744626379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása