KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2013.07.18. 17:36 KN_2013

Bemutatkozik a szerkesztőség

Címkék: rólunk kecskemét újságírás people team kecskenewsás lederer balázs peopleteam újságíró tábor czigány petra seregi nelli mészáros nándor kn 2013 oláh luca péter kriszti kuslits kata kádár bence mihócza viktória sajgó réka benczúr dávid faránki dani sipos balás szabó dorottya

Végre elérkezett a pillanat, amikor a mélyen tisztelt nagyérdemű bepillanthat a színfalak mögé, megismerve az első turnus Kecskenewsás-arcait.

Benczúr Dávid

kepatmeretezes_hu_dave (1).JPG

Sziasztok!

Benczúr Dávid vagyok, Cegléden születtem, Nagykőrösön és Kecskeméten élek. 15 éves vagyok, a 10. évfolyamot fogom kezdeni az idei tanévben. Idén negyedszerre jelentkeztem a People Team nyári táborba, ahol 3. alkalommal veszek részt média szekcióban.

A hobbijaim közé sorolható a motorozás és a futás. Több éve versenyszerűen focizok Kecskeméten. Szeretek új emberekkel megismerkedni, új barátokat szerezni. 2 testvérem van, egy 12 éves húgom és egy 22 éves nővérem. Informatikusnak tanulok a Katedra Művészeti és Informatikai Szakközépiskolában, többek között az informatikában és a médiában szeretnék elhelyezkedni operatőrként. Szeretek magazinokat, napilapokat olvasni. Sokat számítógépezek, nagyon szeretem a helyesírást, a szövegszerkesztést, a zenék vágását, igazából mindent, ami technikával, hangtechnikával és számítógéppel kapcsolatos.

Nekem a People Team többet jelent, mint csupán egy nyári tábor, itt mindig találkozom régi barátokkal és szerzek újakat, ide minden nyáron nagyon jó visszatérni. Szeretek különböző sportokat nyomon követni TV-n keresztül, esetleg élőben (foci, tenisz, futás, úszás, Forma1). Sosem vettem még részt újságíráson, de szívesen lennék riporter, tudósító, sportkommentátor.

Czigány Petra

kepatmeretezes_hu__MG_8527.JPG

Sziasztok, Petra vagyok!

Budapesten lakom. Nem szeretek nagyon kötődni másokhoz, persze ha kell, megteszem, de inkább önálló szeretek lenni. Nagyon szeretem az állatokat, főleg a kutyákat. Sportolni régóta szeretek és már sok sportágat kipróbáltam.

Nyitott vagyok minden újra, az újságírással is így vagyok. Még nincs ötletem, mivel szeretnék majd foglalkozni, ezért is szívesen kipróbálok minden újat, hátha valami megfog és elhatározom magam.

Kádár Bence

kepatmeretezes_hu_kadarbence.JPG

Üdv, a nevem Bence, Solymáron élek kertes házban, és a Xántusba járok (nem, nem az állatkert).

Ki vagyok? Egész hamar barátkozó, (mások szerint is) vicces 15 éves. A barátaim és osztálytársaim szerint is hatalmas sznob. Nem is értem, miért mondják.

Ami az almás céghez kapcsolódik, megnézem, elolvasom, meghallgatom, megtapogatom. Érdekel a fotózás, filmezés és néha még a tőzsdét is figyelem.

Van egy barátnőm, egy nyulam meg egy öcsém (fontossági sorrendben!), és ha van lehetőségem, akkor az osztálytársaimmal is rendszeresen eljárok a törzshelyünkre.

Könyvben ami krimi vagy sci-fi: jöhet!

Magamtól jöttem át újságírásra, mert megmondom őszintén (megírom?) a média filmes része kicsit unalmas volt, igaz, csak egy napig vettem részt a programokon.

That's all for now.

 Kuslits Kata

kepatmeretezes_hu__MG_8523.JPG

Sziasztok!

Kata vagyok, médiáról átmentem újságírásra, mert úgy éreztem, itt jobban tudok érvényesülni. Szeretek írni, bár újságcikket még nem írtam, de sokat olvasok, kedvencem az Index, ezt úgy napi rendszerességgel figyelem.

Érdekel a média műfaja, szeretek tájékozódni és naprakész lenni. Igazából az itteni, „People Teames” újságírást kihívásnak tartom, mert mint már mondtam, nem foglalkoztam ilyesmivel, de szívesen írnék a tábori mindennapokról, amit esetleg egy külső személy is élvezne.

Az irodalmon kívül szeretem az állatokat, sportokat, ez inkább hobbi szinten érdekel. Az állatokon belül az etológia, azon belül is a kutyák/farkasok viselkedése fogott meg, ezekről olvastam pár könyvet, de túlzás lenne, hogy rendszeresen figyelem az egyes kutatásokat.

A Trefort Gimnáziumba járok, most leszek 10-es, mondhatni szeretem az iskolát, de elég hullámzó a lelkesedésem, tehát azt tanulom, ami érdekel. Inkább humános vagyok, a természettudományok közül csak a biológia érdekel. Idén kezdtem spanyolt tanulni és az egyik kedvencemmé vált, bár az angolt még mindig fontosabbnak tartom.

Mészáros Nándor

20130717_103843.jpg

Sziasztok!

Hogy ki vagyok? Ez egy elég nehéz és bonyolult kérdés. Egy budapesti srác vagyok, aki a második kerületben nőtt fel, egyházi iskolába járok, és nem sokszor voltam nehéz helyzetben. Alsóban sok helyről (iskola, edzés) kiközösítettek, de a hosszú úton eddig megpróbáltam javítani a hibáimat, ez részben sikerült, is mert mostanra nagyon sok igaz barátom lett.

Alapjában véve könnyen barátkozós típus vagyok, szeretek társaságban lenni, új embereket megismerni. A People Team ezért mondhatni a kedvenc táborom, mert itt biztos, hogy minden évben sok új baráttal gyarapodok. Ez nem csak egy tábor, ez számomra A Tábor. Ha valami bajom van mindig zenét hallgatok, hangulatomtól függően. De sokszor szoktam hallgatni, gyakorlatilag majdnem minden nap.

Mihócza Viktória

kepatmeretezes_hu__MG_8520.JPG

Sziasztok! Viki vagyok, pösti gyerek. Legtöbb időmet cicám apportírozásával töltöm, vagy online szerepjátékot játszom. A zene szerves részem, kedvencem a pop-punk. Könyveket ritkán olvasok, erre az általános kifogásom, hogy nincs időm. Ha véletlenül mégis a kezembe kerül egy, akkor az sci-fi vagy krimi lesz. Suliban a tipikus álmos és unott diáklányt alakítom. Ez a harmadik évem PT-ben, még sosem voltam újságíráson, de egyszer mindent el kell kezdeni. Szóval itt vagyok és virulok.

Oláh Luca

kepatmeretezes_hu__MG_8529.JPG

Sziasztok srácok!

Oláh Barbara Luca vagyok, de csak a Lucát használom. Budapestről jöttem, a Veres Pálné Gimnázium harmadéves tanulója leszek ősztől. Imádok táncolni. Ez is egy módja, hogy könnyebben fejezzem ki magam. Mint az írás is. Szeretek új embereket megismerni, és rájönni, nem is különbözünk annyira. Érdekel a média, minden szempontból, és talán a sors is úgy akarta, hogy én végül itt, újságíráson kössek ki.

Péter Kriszti

kepatmeretezes_hu__MG_8517.JPG

Hali, Kriszti vagyok! Olvasni és rajzolni szeretek leginkább. A kedvenc újságom a Mondo magazin. Könyvek terén leginkább a véres, drámai könyvekért vagyok oda, jelenleg a „Nem vagyok sorozatgyilkos” a kedvencem. Zenéből a japán rock áll hozzám legközelebb, de magyar előadókat is szívesen hallgatok: a The Grenma, a Leander, és az AFC a favoritom.

Faránki Dani

kepatmeretezes_hu__MG_8528.JPG

1999. 11. 28-án születtem Budapesten. Születésem óta Gyálon lakom, 1 éves korom óta otthon. Előtte a nagymamámnál laktam. Van egy öcsém, Faránki Bence. 11 éves. Szeretem a musicaleket. Nagy álmom, hogy musical színész legyek. Többször is énekeltem már nagyobb közönség előtt (1000-1500 ember). Nagyon szeretek olvasni és tévézni. A Harry Potter a kedvenc könyvsorozatom. A kedvenc sorozatom az Így Jártam Anyátokkal.

Sajgó Réka

kepatmeretezes_hu_sajgo_reka.JPG

Sziasztok! Réka vagyok, egyszerű budapesti lány. Szeretek történeteket kitalálni és fogalmazásokat készíteni, de bevallom, soha nem tudtam magamról írni. Először is, bár ez a külsőmön nem látszik, de imádom a pop-punk zenét, és én is punknak vallom magam. A zene az életem szerves része.

Elég furcsa szerzet vagyok, mivel ezek mellett szeretek olvasni is. Szeretek rajzolni, annak ellenére, hogy nem vagyok jó benne. A suliban én vagyok a stréber, aki mindent tud, pedig saját bevallásom szerint ugyanúgy utálom az iskolát és a tanárokat (a PT tanárai kivételek), mint egy normális diák. Már négy éve járok a People Team táborba, és ezek alatt az évek alatt a nyaram szerves részévé vált. Idén újságírásra jöttem, tehát itt vagyok.

Seregi Nelli

kepatmeretezes_hu__MG_8526.JPG

Sziasztok, Nelli vagyok!

Budapestről jöttem, egy kertes házban élek a szüleimmel, és van egy kutyám is. Kissé szétszórt, feledékeny vagyok. De emellett nyitott, és könnyen barátkozó személyiséggel rendelkezem. Sok barátom van, de a legtöbb időmet az igaz barátaimmal töltöm, akiket régóta ismerek, és nagyon közel állnak hozzám. Ezen kívül nagyon önálló vagyok, és szeretek egyedül is lenni. A későbbiekben még nem tudom, mivel szeretnék foglalkozni, ezért szívesen kipróbálok új dolgokat.

Szabó Dorottya

kepatmeretezes_hu__MG_8521.JPG

Dóri vagyok, idén harmadszorra vagyok a táborban. Imádok emberek között lenni, új ismertségekre szert tenni, de sokszor jól érzem magam akkor is, amikor egyedül vagyok, és mondjuk csak egy könyvet olvasok. Leginkább másokról olvasok szívesen, más emberekről, akiknek valamiért nehéz az életük, később pedig szeretnék ilyen téren elhelyezkedni, pl.: sérült gyerekekkel foglalkozni.

Sipos Balázs

kepatmeretezes_hu_sipos_balazs.JPG

Halihó Bazsi vagyok. Immáron 5. éve vagyok ezen a fantasztikus helyen, melyet People Team-nek hívnak. Idén csak a médiásokkal töltöm a tárborban minden egyes szabad percemet. Nagyon szeretem a Nestlé Fitness fruits gabonapelyhet. Kedvenc táboroztatóm és egyben tanárom, mentorom és példaképem Borzas, Lederer Balázs. Imádom a csendet a médiateremben. Idén is remélem, hogy szép, napsütéses idő lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr665413059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása