KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.27. 19:00 KN_2013

A csapatért dolgozom

Címkék: vélemény búcsú maf zsibi nagy dorottya turnusváltás kecskenewsás lederer balázs gahó vanessza

Idén jöttem először újságírásra, azért, hogy kipróbáljak minél több dolgot az életben. Nagyon izgatott voltam: milyen lesz a média? Hát, nem csalódtam.

kozos_0723.JPG

Jó volt a hangulat itt, az 510-es teremben. Sok új dolgot tanultam meg, mind helyesírásilag, mind fogalmazásilag. A tanáraim: Zsibi, az okos, Borzas, a tréfás, Maf, a kedves és Dorka, a segítőkész. Bármilyen kérdéssel lehet hozzájuk fordulni. Rendkívül élveztem velük az órákat, főleg, ha valami hülyeségről volt szó – mindig megnevettettek.

Úgy érzem, mindent beleadtam, hogy minél jobb cikkeket írjak – igaz, hogy csak amatőr vagyok, és életemben először csináltam ilyet. Szeretek csapatban dolgozni, mert számíthatok másokra is, nem vagyok egymagam. Megtanultam jobban értékelni az írást: nem hittem volna, hogy ilyen nagy melóval jár ez az egész. Mi tényleg komolyan vesszük a feladatunkat.

Jó, hogy van egy olyan tábor, ahol olyat tanulhatok, amit szeretek, és közben új embereket ismerhetek meg. Nagyon jó érzés, amikor belenézek a KecskeNEWSásba, és ott vagyok benne. Ott van, amit írtam. Mindig megkérdezem az ismerőseimet a PT-ben, hogy tetszett nekik, vagy épp mi nem tetszett a cikkemben.

Esténként, mielőtt elalszom, mindig felkapok egy füzetet és egy tollat, és leírok pár dolgot a kapott feladatommal kapcsolatban, hogy másnap könnyebb dolgom legyen. Bár sűrűn még így se tudom, mit írjak, de végül összejön az a bizonyos 1500 karakter.

Idén is sok eseményben volt részem, ezért a jövőben még jobban fogok ragaszkodni a PT-hez. Mindenkinek csak ajánlani tudom az újságírást.

Gahó Vanessza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr154682190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása