KecskeNEWSás?

A PeopleTeam gyerektábor újságjának online felülete. Tudósítások, riportok, fotók, videók: a megújult szerkesztőség munkája.



Eheti újságíróink










PeopleTeam. Kecskemét. 2012-2013.

2012.07.02. 13:07 KN_2013

Ater a fater

Címkék: people team tábori élet bulyáki hanna

Este kimentem megkérdezni néhány táborlakót, hogy megtudjam, kinek hogy tetszik ez a tábor. A végeredményt a hajtás után elolvashatjátok.

hanna_2.jpg

Odamentem Sárihoz, és megkérdeztem, mi a véleménye: „Most vagyok a PEOPLE TEAM-ben harmadszor, és imádom!” Továbbmentem, és megkérdeztem Annust: „Ez az ötödik évem itt, de még mindig imádom! Bár az első nap uncsi, mert csak beiratkozunk, és nincs semmi program.” (Úgy látszik, Annus nem szereti a focit – a szerk.) Lucának is kikértem a véleményét: „Ez egy nagyon jó tábor, jók a programok és az újság is. Harmadszorra vagyok itt, és nem ez lesz az utolsó alkalom!” Milán is ilyesmiket mondott: „Ez a második év, és nagyon élvezem, jövőre is el akarok jönni! Jó a társaság, a programok és a kaja is.” Mentem tovább, és találkoztam Lilivel: „Most vagyok itt először, de már rájöttem, hogy ez a csoport nagyon összetartó, mintha egy nagy család lenne: a mókusok a nagytesók, mi táborozók pedig a kicsik. Ater a fater. A hangulat is nagyon jó. Már május óta várom!”

Szerintem is nagyon jó ez a hely, a szállás klassz, a szobatársaim is jó fejek. Itt minden nagyon szép, jó a levegő meg a társaság. Szerencse, hogy szóltak nekünk az ismerőseim, mert különben otthon ülnék egyedül. Nekem is ott van a PEOPLE TEAM a jövő nyári terveim között. Nagyon élvezem! A jégkrém jól lehűt minket a nagy hőségben. Szóval egyetértek táborlakó társaimmal, itt minden nagyon szuper: a jégkrém, a hangulat, a szállás, a közösség, és természetesen az étel is finom. Az a legjobb, hogy nem esik az eső, jó idő van, megsülünk, bárki bármikor kimehet. Nem kell esőkabát, sem esernyő, sem pulcsi. Nekem ez a véleményem erről a klassz táborról. Remélem, nektek is.

Bulyáki Hanna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskenewsas.blog.hu/api/trackback/id/tr534623814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása